петък, 1 януари 2016 г.

Книги, които трябваше да прочета през 2015


Хора, Честита Нова година! 
Дано тя да бъде за всички ни прекрасна, изпълнена с щастие, късмет, любов и незабравими моменти! 
Аз съм истински провал. Просто чист провал. Предизвикателството, което си бях поставила в goodreads успях да изпълня, бях отбелязала 50 книга, а дори в момента съм прочела 71, с двайсе повече. Браво на мен. Но....
И така докато разграждаш публикациите си през годината попаднах на един пост свързан с книгите, които ще прочета през 2015. Честно казано напълно бях забравила за него. Ама че съм и аз една. Ето го и въпросния пост - тук. Обещавам пред себе си, а и пред всички вас, че догодина книгите, които не съм пречела, защото както прегледах списъка някой от тях съм прочела, ще ги прочета през 2016 и от още в началото на годината. И книгите, които не съм прочела са.

1. "На изток от Рая"- Джон Стайнбек
2. "Ана Каренина" - Лев Толостой
3. "451 по Фаренхайт" - Рей Бледбъри
4. "Безкрайността на човешката простотия" - Боб Фенстър
5. "Отнесени от вихъра" - Маргарет Мичъл
6. "Историята на моя живот" - Хелън Келър
7. Писма до Клаудия" - Хорхе Букай
8. "Война и мир"- Лев Толстой
9. "Мечо Пух" - Алън Милн
10. Наръчник за постигане на щастието" - Ивайло Станиславов
11. "С дъх на канела" - Никълъс Спаркс.

И така от 17 - книги, аз съм прочела само 6 айде 8 ако смятаме, че в едната категория бе трилогията „Хрониките на Кейн“. Истински провал. Е поне знам с какво да започна 2016.
А в goodreads вече съм отбелязала, че за тази година трябва да прочета най-малко 71, точно толкова колкото прочетох минала.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang