петък, 4 декември 2015 г.

Winter Is Coming Book Tag

Казала съм си, че този месец ще бъда колкото мога по активна по случай последния месец на годината, изпълнен с любимите ми празници. Благодаря на Кая за тага.

1.Сняг: Красиво е когато всичко е засипано с него, но след това започва да се топи – Книга/Поредица, която сте харесали в началото, но по средата вече сте загубили интерес.
- „Училище за вампири“ до третата книга бях влюбена в поредицата нямах търпение да я прочета, но тогава станаха едни определени неща в третата книга, а и бях дочула за някои неща, които стават в останалите и просто не можех да продължа поредицата.

2.Снежинка: Нещо красиво и винаги различно – Изберете книга, която се отличава от всички останали книги, които сте чели.
- Доста са книгите, които са ме променили, вдъхновили и са ме направили по-добра и всяка една от тях се отличава от другата. Например „Крадецът на книги“ - М.З. има ли нужда да обяснявам.

3.Снежен човек: Винаги е забавно да направите един със семейството си - Книга която е подходяща за цялото семейство.
- определено няма да книга на примерно от поредицата „Кросфайър“.

4.Коледа: - Книга, която носи радост и ви е накарала да се стоплите отвътре, докато сте я чели.
Определено прочитането на Фенка“ - Р.Р  ме стопли отвътре и ме направи щастлива.

5.Дядо Коледа: Той носи чудесни подаръци – Желана от вас книга, която искате да получите за Коледа.
- Книгите, които искам за Коледа са толкова много - „И заживели щастливо“ - К.К. „Ейджъл“ -Дж.С. „Магнус Чейс“ - Р.Р. „Морето на спокойствието“ ии естествено още много, много, но просто ще стане прекалено дълго.

6.Целене със снежни топки: Понякога може да боли като те ударят - Книга която ви е накарала да изпитате силна емоция като тъга или гняв.
- Гняв? Ол определено бях много ядосана, не че още не съм де, на Мейвън „Алената кралица“. Още от началото усещах, че има нещо нередно с него, бях уж подготвена, а и Кал ми хареса повече - без коментари моля знам, че си има своите недостатъци, но въпреки всичко бях ужасно ядосана на Мейвън.

7.Пързаляне: Всички го обичахме, когато бяхме малки – Книга, която сте харесвали когато сте били деца.
- „Мечо Пух“ и „Малкият принц“ обичах и още обичам тези книги, създадени за деца те ни учат на неща, които никога не трябва да забравяме особено когато сме възрастни.

8.Книга, която ви е разочаровала.
- „18% Сиво“ вече не знам за кой път го казвам, но имах големи очаквания за книгата, а те се
сгромолясаха с гръм и трясък.

9.Елен: Нещо, което ни е скъпо - Книга, която има сантиментална стойност за вас.
- Обичам да ми се подаряват книги, защото те винаги ще ми носят спомен за дадения човек, всяка книга получена от мой близък има огромна сантиментална стойност за мен, всяка една.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang