събота, 12 декември 2015 г.

Mid-Year Book Freak Out Tag

Честно казано не знам кой ме е тагвал и дори изобщо някой го е направил не знам не съм забелязала, но тага много ми хареса и за това ще го направя.
(Отговаряла съм на въпросите преди няколко месеца за това може да има малки несъответствия с времето.)

1. Най-добрата книга, която си прочел/а досега през 2015 - "Чудо" - Ар Дж.П. тази книга е просто невероятна. а и също "Крадецът на книги" - М.З.

2. Най-доброто продължение, което си чел/а досега през 2015 - "Рубинения кръг" - Р.М. Незабравимо продължение и страхотен финал на прекрасна поредица

3. Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си - откъде да започна. Поредицата на Тахере Мафи‎, тя не излезе особено скоро, но.... "Всеки ден" - Дейвид Левитан също е книга, която искам да прочета.

4. Най-желани предстоящи издания през втората половина на годината - сбора с разкази на К.Кас към поредицата Изборът, Fangirl - Р.Р, Red Queen - Victoria Aveyard, а и да не забравям Ейнджъл - Дж.С

5. Най-голямо разочарование  - "Сънища за богове и чудовища" - Л.Т. Първите две книги много ми харесаха, но тази третата ме разочаровам с гръм и трясък.

6. Най-голяма изненада - много се изненадах, че "Създадена от дим и кост "- Л.Т, ми хареса толкова много, започнах книгата с предразсъдъка, че няма да ми хареса, а то...

7. Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб) - е ми тази година се запознах с К.Кас, за това... а и също М.Зюзак. А аз съм непоправимо влюбена в начина им на писане и в историите, които са създали. 

8. Нов герой, по когото си падаш - нов, нов? Кайл  от "Наследницата" - К.К. Също Адам от двете книги на Г. Ф.

9. Най-нов любим герой - Оги от "Чудо" - Ар Дж.П. Възхищавам се на силата му.

10. Книга, която те е разплакала - ал сега не се сещам за никоя, ама има. А да "Крадецът на книги" -   М.З. Здравата се разчувах на тази книга, след прочитането и чувствата ви бях в истинска бъркотия, лежа свита на леглото опитвайки се да се съвзема и да събера парченцата от себе си.

11. Книга, която те е зарадвала - "Рубинения кръг" - Р.М, защото моите любимци засега получиха своя щастлив край. Да видим Мийд как ще продължи историята и на Сидни и на Роуз.

12. Любима книга, превърната във филм, който си гледал/а тази година - "Да остана ли?" - Г.Ф., "Аз съм номер четири" - П.Л, "Крадецът на книги" - М.З. 

13. Любимо ревю, което си написал/а досега през годината - предполагам че ревюто на "Елинор и Парк" - Р.Р или това на "Наследницата". (можете да ги намерите като кликнете на заглавията).

14. Най-красивата книга, която си си купил/а досега (или си получил/а) - определено "Наследницата" - К.К.

15. Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината - определено да края на годината искам да прочета - "Хрониките на Магнус Бейн" - К. К., "Героите на Олимп" - Р.Р и още много, многооо други.


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang