неделя, 6 декември 2015 г.

Christmas

Няма просто как да не каже, че се вдъхнових за този пост от множеството други публикации
които прочетох тези дни. Просто, ако го отрека, ще е една огромна лъжа. За това благодаря за вдъхновението.

Обичам декември, обичам емоциите свързани с Коледа, търсенето на подходящия подарък, отварянето на подаръците, снега, миризмата на мандарини, сладки и шоколад, обичам филмовия маратон на „Сам вкъщи“, „Хари Потър“ и всеки един друг коледен филм който ми е харесал, обичам тази моя традиция, естествено да не забравя и много време за четене на книги. Това ще е моя декември за жалост няма да е само това. Милите ми учители са решили, че сега е най-подходящото време за всякакви тестове и изпитвания, да не говорим и за класната, все едно след декември няма още цял месец от първия срок. Но аз съм си казала, че няма да се дам и всички ангажименти които висят на главата ми няма да развалят коледното ми настроение. Коледната пейлиста вече е готова и дори в момента звучи, елхата е украсена, а аз съм се посветила на търсенето на идеи за още украса. Дори няма да позволя липсата на сняга да ме огорчава, а ще се надявам синоптиците да са прави и да изпратим 2015 и да посрещнем с красив и пухкав сняг 2016. (не че се усетех кога мина 2015 аз си имам чувството, че още е 2014)
И като заговорих за 2016.
Решила съм догодина да започна на чисто за това ще кажа чао на колкото мога повече чернови, ще се опитам да завърша публикациите чакащи от месеци и от догодина ще започна нещо ново. А то е, че ще правя Wrap up за всеки месец. Щях да започна още през май или юни, но просто от чист инат и може би глупост си казах, че не ще почна да го правя чак през другата година, но няма да правя TBR, защото от инат няма да прочета нито една от книгите, които съм си избрала. Дам правя много неща от инат.
Това е засега от мен.
Приятна изпълнена с усмивки седмица!

1 коментара:

  1. Много се радвам да видя толкова много коледни публикаци, срахотен пост.

    ОтговорИзтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang