четвъртък, 31 декември 2015 г.

2015 Reading Challenge Tag

Мерси на Melly c за тагването, ако не се бъркам бях тагната някъде през лятото, но го оставих, защото исках да бъде за края на годината и това време дойде.

1. Книга с повече от 500 страници - често казано нямам проблем с дебелите книги, най-вече като са интересни, но  прочитането на  „Дон Кихот“ ми се стори истинско мъчение.

2. Класически любовен роман - „Бел Ами“ какъв е? Исках да кажа „Гордост и предразсъдъци“, а уж обещах, че тази година ще я прочета. Какво да се прави толкова много книга, а толкова малко време.

3. Книга, по която има филм - „Да остана ли?“ - Г.Ф. Влюбена  съм и във филма и в книгата. Също обичам филмите по поредицата на С.Колинс „Игрите на глада“.

4. Книга, публикувана тази година - трябваше да се поровя малко в goodreads, защото често казано не помня кога е била публикуване една книга, а кога аз съм си я купила, последната книга от моя любима поредица излезе тази година „Рубиненият кръг“ - Р.М.

5. Книга с цифра в заглавието - Аз съм номер четири - П.Л. С моля любимец Джон. Ах как искам и другите книга да бъдат преведени, а не скоро почвам на английски да си ги чета.

6. Книга, написана от някой под 30 - пфф всичко любими мои автори са над 30.  „Нещата на които не ни учат в училище“ - Емил Конрат. Не е на 30 проверих!

7. Книга с нечовешки герои - половината ми книги са с такива герои, а дори и по-голямата част от тях, но да кажа „Създадена от дим и гост“ - Л.Т. Химерите определено се броят за нечовешки герои.

8. Забавна книга - „Досиетата на героя“ . Р.Р . По-точно всяка една от книгите на чичо Рик е просто невероятно забавна.

9. Книга, написана от жена - Мисти - Дж.С, „Наследницата“ - К.Кас, „Рубиненият кръг“ - Р.М. „Легендата“ . М.Лу. Ммм повечето ми любими книги са написани от жени.

10. Мистерия или трилър - не съм особено по този вид книги, но и трите книги преведени на български на И.Абеди са в стил мистерия.

11. Заглавие на книга от една дума - „Фенка“ - Р.Р. ОБОЖАВАМ тази книга!

12. Книга, чието действие се развива в друга страна - това сигурно е много подходящо за хората от Сащ или Западна Европа, но аз да съм прочела няколко книги, които се развиват в България тази години което означава, че 98% от прочетените от мен книга тази година са с развитие на действието в чужбина. „Червената пирамида“ - Р.Р

13. Нехудожествена книга - .................................................

14. Популярна първа книга на автор -  чак пък първа не знам дали е, но Елинор и Парк - Р.Р е първата книга на тази авторка, която съм чела и определено не е последната. (само аз ли поне 100 пъти съм гледала издателския план за догодина на Егмонт?)

15. Книга от автор, когото харесваш, но все още не си чел/а - Обожавам Р. Риърдън, но още не съм чела доста негови книги, та аз съм чела само поредицата за Пърси ,„Досиетата на героя“ и „Хрониките на Кейн“, а има още токова много.

16. Книга, препоръчана от приятел - обикновено аз съм човека, които препоръчва книгите, но прочетох „Списъкът на омразата“ - Дж.Б. по препоръка на една приятелка.

17. Книга по истински случай - „Хари Потър“ Какво? 100% съм сигурна, че книгата е написана по истински случай. И още си чакам писмото, нещо совата се е объркала.
Сега сериозно не мога да се сетя.

18. Книгата на дъното в твоя to-read списък - ол моя километричен списък? „Писма до мъртвите с любов“ - А.Д. Списъка ми е една пълна обърквация и никога не е бил подреждан по какъвто и да е начин.

19. Книга, по-стара от 100 години - „Граф Монте Кристо“

20. Книга, базирана изцяло на корицата си - Какво?

21. Книга, която е трябвало да четеш в училище, но не си го сторил/а - колкото и да не искам и да ме мързи, до сега винаги съм прочитала книгите, които са задължителни.

22. Биография - искам книгата на Ане Франк

23. Книга, която можеш да прочетеш за ден - това винаги зависи от човека, а и от самата книга. Човек, които обича да чете и е огромен фен на Хари Потър то би прочел за няма и 2-3 часа „Куидичът през вековете“, а така направих, но например книга като „Крадецът на книги“ - М.З, колкото и човек да обича да чете, то тази книги просто не може да се прочете наведнъж.

24. Книга с антоними в заглавието - дори не мога да се сетя за такава книга, а камо ли да съм я прочела.

25. Книга, чието действие се развива някъде, където винаги си искал/а да посетиш - „Скъпоценни камъни“ - . Обожавам поредицата, а това, че действието се развива в Лондон и в сега и в миналото прави просто всичко невероятно.

26. Книга, която е излязла годината, в която си роден/а - .................................

27. Книга с лоши ревюта - чела съм не особено добри отзиви за „Изборът“ - К.К., но се радвам, че дадох шанс на поредицата, защото е една от любимите ми с нейните невероятни корици.

28. Трилогия - „Легендата“ - М.Лу. Как искам на тази трилогия да излезе айде не още една книга, а поне допълнителен разказ.

29. Книга от детството -....................................

30. Книга с любовен триъгълник - пфф да беше само една?  „Изборът“ - К.К. Америка през 2/3 от книгите се чудеше кого да избере, а да не говорим за Максън, че той почна с 35 момичета и да знам, че още от началото Америка го заплени.

31. Книга, чието действие се развива в бъдещето - „Легендата“ - М.Лу, „Игрите на глада“ - С.К. две просто невероятни поредици.

32. Книга, чието действие се развива в гимназията - „Къде си Аляска?“ - Дж.Г., тази книга сигурно е единствената, която  харесвам истински на Грийн както и „Множество Катрини“

33. Книга с цвят в заглавието - „Рубиненочервено“ - К.Г., така и така не можах да намеря връзката между книгата и заглавието същото е и с останалите книги от поредицата.

34. Книга, която те е накарала да плачеш - „Героят“ - М.Лу, просто човек няма как да се не разчуства на финала. Няма как!

35. Книга от автор, от който никога не си чел/а - не съм чела до сега книга на Сузан Хил, „Жената в черно“ си стои и ме чака.

36. Книга, която притежаваш, но никога не си чел/а - „Без токчета“ една от книгите, които ми подариха за рождения ден, още дори не съм се замисляла да я почвам.

37. Книга, която оригинално е написана на друг език - това са 99% от книгите ми. но да кажа „Аз съм пратеникът“ - М.З.

38. Книга, чието действие се развива по Коледа - „Сняг вали“ - Дж.С. Обичам книгите, чийто действие се развива по време на Коледа, но за жалост не съм срещала кой знае колко много такива, за това обичам книгите, в които има такива моменти като „Хари Потър“

39. Книга, написана от автор със същите инициали като твоите - И.С. Не мога да се сетя. Помощ!

40. Книга, която си започнал/а, но никога не си довършил/а - „18% Сиво“ - З.К. тази книга просто не е за мен. Една моя приятелка просто я обожава, но аз дори не мога да я прочета.

И това е последната публикация за тази година! За бога кога мина 2015, годината беше наистина невероятна и запомняща се, но се надявам 2016 да е още по-прекрасна, изпълнена с красиви емоции и незабравими моменти. Пожелавам го и на вас.
 Честита Нова година!
 (малко подраних, но...)

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang