събота, 28 ноември 2015 г.

Mean Girls Book Tag

И така, буквално съм зарината с домашни и задължения, едва ми остава време да чета „Алената кралица“ пък камо ли да довърша ревюто на „Фенка“ - Р.Р. С надежда да намалее главоболието ми от писането на есето за класното по БЕЛ реших да се почина с този таг и да се залъгвам, че така ще мога да се концентрирам по-добре върху Хамлет.
Мерси на Melly c, че ме е тагнала.

1. Името на кой герой произнасяте грешно?
Ммм като се замисля май са доста особено тези, които са по-странни и засукани. Например Гуендолин „Скъпоценни камъни“ и аз не знам защо или ще изпусна някоя буква или ще сложа ударението на друго място.

2. Кой герой бихте искали да поставите в друг свят от друга книга/поредица?
Сега като се замисля ще бъде забавно да видя Уил „Адските устройства“ и Джейс „Реликвите на смъртните“ заедно, те са от едни свят, роднини са, приличат си толкова много само са от различно време, просто ще бъде интересно да видя или как стават най-добри приятели или най-големи врагове.

3. Повторение! Повторение! При коя книга сте почувствали dejavu от друга книга?
Понякога имам чувството, че някои книги просто са копиране и просто са сменени имената. Например антиутопии естествено само някой си приличат толкова много или романтичните книги. Винаги девствено невинно момиче се влюбва в богат и наперен мъж.

4. Коя книга ви е дала противоположни на представата за „женската сила” чувства?
Ейвъри „Ще те чакам“ просто постоянната и срамежливост, затвореност и отказите и да излезе с Кам ме дразнеха доста, да не говорим и колко пъти имаше възможността да му разкаже истината и не го направи.

5. При кой герой сте искали да издадете одобрителни възгласи, докато сте чели книгата?
Таман пресен е момента, когато Кал целуна Мер „Алената кралица“ още не съм прочела цялата книги и да има доста моменти, в които искам да цапна един на Кал, но го харесвам въпреки всичко и когато целуна Мер заподскачах.

6. Колко време обикновено прекарвате в книжарницата?
Прекалено много ако питате приятелите ми, никога не искат да идват с мен в книжарница като кажа, че ще ходят те буквално ми казват да отида сама. Просто не издържат.

7. На кой герой ще му се наложи да има ограничителна заповед от вас, ако беше истински?
Каква ограничителна заповед, ще трябва да ме вкарат в затвора ако Джейс, Уил, Пърси, Хари, Кам, Максън, Зед, Хав...... са истински.

8. При коя популярна книга/поредица сте били предпазливи, когато сте я чели?
„Създадена от дим и кост“ доста време отлагах прочитането и просто, защото си мислех ще е скучна и няма да ми хареса. Жестоко съм се лъгала за радост.

9. Всички обичаме Реджина Джордж. Назовете злодей, който обичате да мразите?
Себастиян „Реликвите на смъртните“ как да не обичаш да мразиш този герои и как на финала на „Град от небесен огън“ да не му съчувстваш.

10. Вашите любими родители от книга?
И преди съм споменавала, но любимия ми родител е майката на Пърси „Пърси Джаксън и боговете на Олимп“

11. Коя книга бихте искали да популяризирате?
„Подмененият“ на Брена Йованоф. Много харесвам тази книга.

12. Опишете перфектния за вас персонаж, за когото искате да четете?
Перфектния персонаж за мен трябва да добър и мил, но също силен, смел и борбен да може да отстоява себе си, да е запознат с чувствата си и да не влиза в любовни триъгълници.

13. Какво правите когато някоя книга силно ви разтърси емоционално?
Свивам се на кълбо и започвам да плача или се разфучавам от яд.

14. Остроумните отговори на кой герой бихте искали да притежавате за себе си?
Определено на Джейс и Уил, а и на Пърси.

15. Назовете случай, в който решението на някой герой ви е накарало да завъртите очи.
Веднага се сещам на Америка. Това момиче ме е карало да въртя толкова много пъти очи от глупавите и решения относно Аспен.

4 коментара:

  1. Обожавам новия ти облик на блога <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ол мерси <3 и аз не мога да спра да му се наслаждавам.

      Изтриване
  2. За сега съм прочела само ,,Адски устройства,,.. уникална е <3 Уил и Джейс какви са?

    ОтговорИзтриване
  3. Не искам да ти разваля удоволствието от прочитането на „Реликвите на смъртните“. За това просто ще кажа, че Уил и Джейс си приличат по-доста неща. Препоръчвам ти да прочетеш поредицата.

    ОтговорИзтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang