четвъртък, 8 октомври 2015 г.

The Bookalicious Tag

Учебната година започна, минаха входните и всеки тръпне чакаш да разбере оценките си.  В малкото свободно време оставащо ми се опитвам да чета, но често не се получава поради простата причина, че не ми остава време. Но днес за късмет имам такова и виждам, че съм тагната в таг, нещо което доста лесно ще ме освободи от главоболието . Мерси на Melly c, че ме е тагнала. 

1. Какъв процент от книгите си взимаш от библиотеката и какъв от някъде другаде?
От библиотеката вземам книги от задължителната литература и книги, които ми харесват и искам да прочета, но нямам желание да ги притежавам. Обичам да ходя в библиотеката както обичам да обикалям по лавиците, да вадя книги, да ги помирисвам и разгръщам, четейки чуждите записките. Обичам библиотеките поради простата причина, че те са пълни с книги!  

2. Кой герой би искал/а да бъдеш и защо?
Труден въпрос. Много любимите ми герои са невероятни и е трудно да се определи най-обичания от мен. Определено бих искала да съм Сидни („Кръвни връзки“ - Р.М), защото тя е невероятна личност, която преодолява предразсъдъците, които са и повтаря от самото и детинство. Преодолява себе си и става една по-добра, силна, изключително смела и възхитителна личност. За това бих искала да бъда нея.

3. Коя е любимата книга от детството ти?
Като малка не четях особено много, за което прекалено много съжалявам. Но имам бледи спомени, че като малко много обичах да ми четат една книжка в която бяха събрани най-различни приказки. 

4. Коя е любимата ти книга?
Още по труден въпрос от този кой герой бих искала да бъда. Имам ужасно много любими книги и поредици.
„Кръвни връзки“ - Р.М „Реликвите на смъртните“ - К.К „Адските устройства“ - К.К   „Савант“ - Дж.С „Изборът“ - К.К „Скъпоценни камъни“ - К.Г „Крадецът на книги“ - М.З „Пърси Джаксън“ - Р.Р „Подмененият“ - Б.Йо.  „Лукс“ - Дж.Л.А. „ Без Хоуп“ - К.Х
„Ще те чакам“ - Дж.Л. „Заветите на Лориен“ - П.Л. „Хари Потър“ – Дж.К.Р „Елинор и Парк“ - Р.Р

 5. Купуваш ли книги втора ръка?
Не съм, предполагам, че бих особено, ако е много добре запазена, но за жалост не съм виждала в Разград (то какво има тук де), а и не знам някой сайт- някой да знае?

6. Кой е най-сексапилният ти любим герой? (Без значение от пола.)
Пфф. Ейдриън - „Кръвни връзки“ - Р.М, Джейс ах Джейс -  „Реликвите на смъртните“, Уил - „Адските устройства“ - К.К, „Пърси Джаксън“ - Р.Р. Има още прекалено много, но тези са основните ми, всеки за знае, че те са моите годеници, за това не ги пипайте.

7. От коя поредица имаш най-много книги?
 „Реликвите на смъртните“ - К.К, „Пърси Джаксън“ - Р.Р и „Кръвни връзки“ - Р.М  и трите поредици са по шест книги,  „Хари Потър“ – Дж.К.Р - седем. 

8. Коя  е любимата ти корица?
Обожавам кориците на „Изборът“, просто те са невероятни. 

9. Кой е любимият ти вид книга?
Обичам да редувам жанровете, но най-много обичам да чета книги от фентъзито. 

10. Коя е първата книга, която прочете?
За жалост нямам толкова добра памет и не знам, но сигурно е някоя детска книга с приказки. 

11. Кой е любимият ти филм по книга?
Обичам филма по „Вината в нашите звезди“ - който според мен е 100 пъти по-добър от книгата, „Реликвите на смъртните: Град от кости“ вече не знам за кой път съм го гледала и сега като се замислих може след малко да го гледам отново. Обичам филмите по книгите на С.Колинс „Игрите на глада“, пък да не говорим за „Тетрадката“ Райън Гослинг за бога.

12. Къде е най-доброто място за четене?
В леглото, с чаша кафе/шоколад/чай...

13. Написвал/ла ли си свой фен фикшън по книга?
Не знам дали някой ще го помисли за странно, но не съм. Обичам да чета в нета фен фикшъни, обаче никога не съм се захващала аз самата да пиша.   

14. Ако можеше да прочетеш само 3 книги до края на живота си, кои щяха да са те?
Първо нямаше никакъв шанс да се оставя да прочета само три книги в живота си просто е изключено. Но...
Едната би била „Крадецът на книги“ - М.З, няма да обяснявам защо, защото книгата говори сама за себе си. Седмата книга от „Хари Потър“, защото ми е прекалено скъпа, а и не е особено тъничка. За третата още нямам достатъчно добър кандидат.

15. Коя е най-дебелата книга, която си чел/ла?
Определено „Граф Монте Кристо“ само първи том както помня е около 700 страници, а второ и още около 500 и нещо.

16. Ако напишеш книга, какво ще е заглавието?
Е зависи от сюжета но ето няколко идеи:
„Любовта, която убива“
„ Сянката на смъртта“
„Кажи Да“

17. Колко книги прочете миналия месец?
Септември беше малко слаб от читателска страна - прочела съм 5 книги, но две от тях  са първи и второ том от „Граф Монте Кристо“ за това не е никак зле. 

18. Коя е последната книга, която прочете?
Последната книга, която прочетох беше „Сянката на змея“, чието ревю можете да намерите тук, като го кача разбира се.

19. Представяш ли себе си в книгите, които харесваш?
Определено да, странно, не странно не знам, но го правя винаги в книги, който ми харесват много. Представям се на мястото на героите и си мисля какво бих направила на тяхно място.  

20. Коя е любимата ти книжарница?
Две са книжарница Светлина и Пингвин. Първата я харесвам, защото винаги има от моите книги, а и продавачите са много сладки, пък другата е просто невероятна, обожавам я, просто нямам думи, с които да я опиша.

21. Твърди или меки корици?
Твърдите корици прекалено много тежат, меките ми харесват много повече. 

22. Имаш ли повече от едно копие на същата книга?
За радост нямам! Приятелите, близките и семейството ми знаят, коя книга искам и не стават кафове. Лично се грижа за това. 

23. За вампири или върколаци предпочиташ да четеш?
Определено вампири, не че върколаците са за изхвърляне, но просто...

24. Притежаваш ли повече от 150 книги?Ако не, би ли искал/ла да притежаваш?
Определено имам повече от 150 книги. Какво да се прави нали мечтата ми е къщата ми да е пълна с книги, а хората са казали, че трябва да се следват мечтите. 

25. Коя е последната книга, която прочете от автор сънародник (от същата държава)?
Цяла книги не знам сигурно е била Под игото - Иван Вазов, но това беше преди две - три години, за последно съм чела „За буквите“ . 


Тагвам: Като истински представител на мързела, няма да тагвам никого, а ще оставя на всеки, който има желание да се счита за тагнат. 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang