неделя, 11 октомври 2015 г.

Shadowhunters

Хей хора!
Първо искам да кажа колко много обожавам книгите на Касандра Клеър, обожавам начина и на писане, влюбена съм в историята, пък да не говорим колко много обичам героите като се почне от Клеъри, Джейс, Алек, Изи минем през Уил и Теса и стигнем до великолепния Магнус Бейн. Обичам всяка една от книгите на авторката, обичам филма по Град от кости. Лили Колинс и Джейми Кембъл Бауър изиграха великолепно ролите на Клеъри и Джейс. Те бяха толкова сладки заедно във филма, че имали смисъл да казвам, колко много се радвам, че отново са заедно. Както казах филма ми хареса ужасно много и вече не знам колко много пъти съм го гледала сигурно знам половината реплики на героите от толкоз много гледане, за това ми беше наистина гадно като разбрах, че няма да има продължение. Седмици наред бях ядосана от това. После се успокоих като си казах „Е така може да е по-добре поне няма да развалят любимата ми поредица“, но за жалост това не помогна особено, защото исках да видя любимия си свят на сенките на големия екран. И след прекалено много време, ако питате мен се заговори  за правене на сериал по поредицата. Когато се потвърди новината бях просто невероятна щастлива, защото ако любимата ми поредица приеми формата на сериал ще мога много повече да се наслаждавам на действие всичко ще бъде много по-подробно от колкото би било в един филм.  С удоволствие следих избора на актоьорския състав и ще си го кажа той наистина ми харесва. Буквално следя всичко за сериала. Постоянно влизам в официалния и сайт, който можете  да намерите тук, следя всеки едни от актьорите в Instagram и къде ли не още и просто умирам от чакане да излезе вече тъпия пилотен епизод. Епизод, който изобщо няма да е тъп де, особено от това, което вече видях.

А ето го и първия официален трилър, който е просто невероятен. Надявам се не само аз да мисля, така нищо, че има някоя друга неточност, това си е нормално няма как всичко да е едно към едно с книгата. И филм да се прави и книги винаги ще има промени просто да се надяваме да не са големи.









А ето два кратки клипа от първи епизод, от които просто не мога да си намеря място. Както и от трилъра така от тези два клипа просто не знам как ще изтърпя докато излезе първия епизод.









2 коментара:

  1. На мен единственото нещо което не ми допада е Магнус.Не че имам против актьора,пууф,хубавичък си е,но просто с този грим около очите,просто не прилича на оригиналния Магнус от филма :D Иначе аз също нямам търпение да почне сериала ;33 12 януари не е чак толкова далеч хД

    ОтговорИзтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang