събота, 31 октомври 2015 г.

Creatures Of The Night Book Tag

Хей, хора! Ще празнувате ли Хелоуин?
Както бях казала и преди мързела ме е хванал и не ме пуска, в момента съм в читателски застой, а това не приятно и слава на Бога, че ги има тагове, че да проявявам някакъв вид живот. Благодаря на Юли   че ме е тагнала.

1.Вампири - обичам книгите за вампири. Любимите ми са поредиците „Академия за вампири“ и „Кръвни връзки“ - Р.М. Обожавам тези две поредици, преди да ги започна бях загубила надежда за вампирите, защото поредицата „Дневниците на вампира“ ме разочарова тотална, а аз имах големи очаквания, защото обожавам сериала, а да не говорил колко много се ядосах на развитието на действието на „Училище за вампири“ след третата книга.

2.Върколаци - често казано не съм чела много книги за върколаци, дори май съм чела само една поредица и тя е „Нощна сянка“. Както бях казала и преди обичах тази поредица преди да стигна до нейния финал.

3.Зомбита - „Подмененият“ - Б.Йо. преди много време я четох, но май имаше нещо подобно на зомбита, не мога да се сетя.

4.Духове - „Да остана ли“? , „Ние, лъжците“ . Само някой да е посмял да каже, че героите в „Ние, лъжците“ не са духове, за жалост Габ е мъртъв, а се появява за това той е дух.

5.Вещици/магьосници/заклинатели - „Хари Потър“ разбира се.

6.Феи - не помня да съм чела книги с феи освен „Реликвите на смъртните“

7.Демони - „Хрониките Уордстоун“

8.Ангели - „Реликвите на смъртните“. Тази поредица е една от любимите ми и може да се включи и към феите, демоните и към вещиците, но нали все пак главните герои са нефилими.

9.Извънземни - „Лукс“ обожавам Деймън и Кейте, харесва ми начина на писане на авторката ужасно много искам да се преведат и други нейни книги, друга книга за която се сещам е поредицата  „Заветите на Лориен“, трябва ли изобщо да казвам колко е добра поредицата и колко много мразя факта, че останалите книги от нея няма да бъдат преведени.

10.Хора със свръхестествени способности - „Войните на Посейдон“  тази поредица не е кой знае колко хубава, но все пак е интересна. „Създадена от дим и кост“

Вече не помня кой е направил така и кой е само тагнат за това тагвам всеки, които има желание да го направи.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang