неделя, 25 октомври 2015 г.

Cinderella Book Tag

Здравейте хора! Тази седмица съм чист мързел и не съм поствала нищо ново, но за късмет има нова таг! Благодаря на Павлива, че ме е тагнала.

¥       Злите доведени сестри - Книга с герой, който мразиш.
Особено ненавиждам Ъблидж и Волдемор от„Хари Потър“. Те са просто така създадени от Роулинг, че човек да ги намрази. Има злодеи които искаш да мразиш, правят ужасни неща, но просто не можеш, защото автора така ги е създал, така е написал тяхното минало, че не само да не ги мразиш, но и да им съчувстваш.

¥       Принцът - Книга с герой, който е джентълмен.
Първо ми хрумна да кажа принц Максън, защото той почти винаги си е перфектен пример за истински джентълмен, но после се сетих за един момент в началото на трета книга, ако не се бъркам, когато Америка го хвана със Селест и за това ще кажа Кам от „Ще те чакам“, защото си е Кам един толкова мил, възпитан и сладък.

¥       Пепеляшка - Герой, който е грациозен, мил и упорит.
Да кажа някой друг от Теса, която перфектно се вписва, ще спомена Сидни от „Кръвни връзки“, защото тя в началото е мила с вампирите, раса, която е програмирана да мрази, винаги е упорита и грациозна.

¥       Феята кръстница - Герой, който винаги има някой да се грижи за нея/него.
Америка? В началото имаше Аспен, които да се грижи за нея, а после се появи и Максън, не че казвам, че тя е имала нужда някой да се грижи за нея.

¥       Полезните създания - Нещо, което те прави щастлива, когато си тъжна.
В такива моменти обичам да чета „Ще те чакам“ не, че е кой знае каква книга, не носи някакво особено голяма откритие, но просто това е книга, която ме прави щастлива като разгръщам страниците и.

¥       Пепел - Книга, за която не ти пука.
50 нюанса сиво.

¥       Тиквата - Герой, който се е променил.
Много герои се променят по време на сюжета, то това е една от интересните части. Скай от „Скай“ според мен тя се промени, прие каква е, научи за миналото си и се помили с него, намери любовта.

¥       Невъзможно - Книга с край, който не си очаквала.
Още не съм я прочела книгата, ама защото съм си такава и трябваше да знам, прочетох финала, изобщо не съм очаквала края на „Героят“ трета книга от „Легендата “ да е такъв. Мислех си, че ще свърши по съвсем друг начин. 

¥       Просто дишай - Нещо, което те вдъхновява да си смела.
Когато някой герой жертва себе си, за да спаси любимите си, прави невъзможен избор, за да оцелее света, тези неща ме вдъхновяват да съм смела. Както направи Хари в  „Даровете на смъртта“ изправи се през Волдемор с ясната представа, че ще умре, но го направи с надеждата приятелите му да оцелеят.

¥       И заживели щастливо - Книга с перфектен край.
Обичам книги с щастлив края. Нищо, че е казано, че щастливия край е само за недовършените истории. Обичам когато героите са преживели толкова много и накрая  получат заслуженото си щастие. Като финала на „Кръвни връзки“ или края на „Изборът“

И така тагвам: Ева, Юли и Гергана, а и всеки които има желание да ги направи.
   

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang