четвъртък, 15 октомври 2015 г.

Любими цитати от любими книги част 6

Рик Риърдън - като чуя това име просто знам, че книгата написана от него ще е невероятна, забавна, вълнуваща и интересна. "Хрониките на Кейн"  е още едно доказателство за това мое твърдение. Човек винаги може да се отпусне с някоя от книгите му и да забрави скучното ежедневие, да се всели в някой от героите, герои, които трябва да преминат през какви ли не изпитания, и често имат не легата задача да се борят с нечувано опасни врагове. 

1. Хрониките на Кейн - Р. Риърдън

- Червената пирамида

„Справедливостта не означава всички да получават едно и също - възрази татко. - Справедливостта означава всички да получават каквото им е нужно. А единственият начин да получаваш каквото ти е нужно е сам да направиш така, че това да се случи.“

„Аз, скъпи съм котка. Всичко, което вида, е мое.“

„- Ти си или много интересен  или много опасен човек.
- Хайде да се задоволим с интересен.„

„-О, не - възкликнах, бях изпаднал в паника. - Не, не и не. Някой да донесе отварачка за консерви. В главата ми е заседнал бог.“

„Дразни ме почти колкото ти", оплаках се аз на Хор. "Не може да бъде - възрази той. - Хор е ненадминат“

„.. - Имам план.
- Каква ужасно новина.“

Огненият престол

„.ако питате мен, този дебелоглав глупчо се мъчеше да спаси мен, дори това да означаваше да жертва себе си. Ама че наглец.“

„- Можеш го - прошепнах аз. Ти си ми брат. Аз те обичам. Най-притеснителното, най-дразнещото в теб, което всъщност преобладава в характера ти - хиляди Зии сигурно ще избягат от теб, стига да знаят истината. Аз обаче ще останата. Пак ще бъда до теб. А сега, глупчо такъв, ми кажи името си, за да ти спася живота.“

„-Да не би шоколадът да притежава вълшебни целебни свойства.
- Ако притежаваше, щях да съм най-здравото джудже под слънцето, Не. Просто е вкусен.“

„...нямаше да се срещнем в Александрия. Бяхме от семейство Кейн, а това означава, „е всичко ще се обърка.“

„Винаги ли си толкова смотана.
- Обикновено още по-смотана.“

„.... с момчетата нищо не е очевидно. За такива несложни същества са доста озадачаващи.“

„- Опасно е - намеси се и Бес. - Безразсъдно. Нищо чудно да завърши със смърт.
- За нас е ден като всички други - обобщих аз.“

„... десетината гласчета млъкнаха, сякаш за пръв път в своя безсмъртен живот бяха наистина стъписани. (Е, срещаха мен, за пръв път, нали така?)

„Това е невъзможно.
- Това, Картър, не е игра - каза в главата ми гласът на Хор. - Никой не очаква да е възможно...“

„- Всеки нов изгрев е нов свят..“

Сянката на змея

„.. но човек не можеше да бъде сигурен. Все пак го имаше онова нещо, наречено магия.„

„Повечето простосмъртни не виждат, разбира се, добре магиите, затова не съм сигурен
какво са си мислели, че гледат, докато прелитахме над тях. Не се и съмнявам обаче, че
мнозина са побързали да коригират дозата на лекарствата си.“

„Анубис: недостъпен. Уолт: пред прага на смъртта. Ако загубех и двете момчета, които харесвах, хм... какъв смисъл имаше тогава да спасявам света.“

„Такава си е Сейди. Ако трябва да се придвижите напред, можете да разчитате, че тя ще тръгне настрани по някаква си своя налудничава допирателна. “

„- Радвам се много, че попита! .... - За съжаление, не мога да ти кажа.
Погледнах Уолт.
- Ти ли искаш да го убиеш, или да го направя аз?“

„... той е психар и убиец?
- Всичко ще бъде наред Картър. Нямаме равни в това да се сприятеляваме с психари.“

„Защо когато казват на децата да мълчат, възрастните винаги вдигат шум, по-голям от онзи, който се опитват да спрат? “

„И малката надежда е за предпочитане пред пълната безнадежност.“

„-..днайсет и три убийства...
- Самозащита!...
- Включително един случай, когато са ти платили, за да убиеш с магия.
- Това пък беше самозащита за работодателя.“

„Уж знаех, че сме изиграни, а не намирах причина да откажа.“

„ - Дай да се изясним.... - Двете момчета, които ти харесваше: момчето, което беше на път да умре, и онова, което беше недостъпно, понеже  е бог, сега са се слели и момчето, което се е получила, не е на път да умре и не  е недостъпно, А ти си седнала да се оплаква.“

„.. ти си котка. В природата ти е да мислиш, че си център на вселената.
- Ама аз наистина съм център на вселената.“

„понякога проумяваш какво всъщност представлява нещо чак когато го разрушиш.“

„- В това момиче има хляб - заяви Сейди. - Прилича на мен, когато бях малка.
Аз потреперих. Каква тревожна мисъл.“

„..освен ако не се изправим пак пред края на света.
- При нашия късмет, значи след няколко седмици.“

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang