понеделник, 28 септември 2015 г.

Огненият престол - Рик Риърдън

Откакто древноегипетските богове сa отново на свобода в човешкия свят, тийнейджърите
Сейди и Картър Кейн не разполагат с минута спокойствие. Сега най-ужасяващият враг на начинаещите магьосници – змеят на хаоса Апоп – се надига, за да унищожи света. А единственият, който може да се изправи срещу него, е богът на Слънцето, Ра. Само дето никой не знае къде е той... За да го призоват, двамата Кейн ще трябва да открият и разчетат митичната Книга на Ра. Мисията им и така е почти невъзможна, но до въздигането на Апоп остават броени дни...

Какво да кажа тази интересна книга  продължава историята на Сейди и Картър Кейн, тя ни разкрива един паралелен свят с нашия, в който митовете от древността са истина, книгата разказва за това как света, който познава ме, е на косъм да бъде унищожен, а задача за спасението му лежи на плещите на две деца, бъдещето на познатия ни свят зависи от това какво ще напарят две хлапета, чиито свят се е преобърнал с главата надолу преди няколко месеца, две силни и смели деца, които са готови на всичко да защитят приятелите си и да спасят света, но дали са способни на това?
В тази книга се появяват много нови и особено интересни герои. В книгата има приключения, драми, любов, саможертва, истинско приятелство и всичко това преплетено с какви ли не любопитни факти.
Всичко в книгата ми хареса. Образите на Сейди и Картър ми харесаха още повече и от първата книга.
Gonex Love  беше права като ми каза, че образа на Сейди ще ми допадне повече във втората книга

"- Можеш го - прошепнах аз. Ти си ми брат. Аз те обичам. Най-притеснителното, най-дразнещото в теб, което всъщност преобладава в характера ти - хиляди Зии сигурно ще избягат от теб, стига да знаят истината. Аз обаче ще остана. Пак ще бъда до теб. А сега, глупчо такъв, ми кажи името си, за да ти спася живота."

Харесва я зареди нейната смелост, сила, отдаденост и истинска сестринска любов. Е да няма как да не ме дразни това, че се вкара в любовен триъгълник, но...

„.... с момчетата нищо не е очевидно. За такива несложни същества са доста озадачаващи.“

Картър е той си е Картър ..

"Беше храбро от твоя страна. Глупаво, но храбро.
- Хм, благодаря.
- Същият си като мен на младини - продължи джуджето. - Вироглав си. А ако изникнат проблеми с момичетата, си много смотан.
- Какви проблеми с момичетата?..... - Това не е  никакъв проблем с никакво момиче."

Колкото и да ми хареса образа на Сейди, Картър винаги ще ми харесва повече от нея. Ако в третата книга Зия го изпусне ще и сритам несъществуващия задник.

Като споменах  Зия - в миналото ревю не казах нищо за нея, а това не беше добре. По една или
друга причина (няма да казвам защо, хората прочели книгата ще знаят) не можах да я опозная много, много, а и в тази книга имаше едни или други пречки, но все пак мисля, че тя е интересен персонаж и аз като всички останали се чудя каква ли е нейната роля, не че нямам идеи ( да подкрепи Картър във водачеството и да бъде негова "приятелка" знаете в кой смисъл)

„- Сейди е права... как точно го каза? Трогателно недодялан.“

Кой друг ми направи впечатление в книгата...
Хъм в тази книга бог Хор ме издразни доста мислех го за по свестен, в първата книга го харесах, колкото и да е учудващо за някои, но в тази особено накрая ми се видя прекалено много горделив, самодоволен, дразнещ и неблагодарен.

„Това е невъзможно.
- Това, Картър, не е игра - каза в главата ми гласът на Хор. - Никой не очаква да е възможно...“

Книга втора от поредицата „Хрониките на Кей“ е завладяващо четиво, което ще те хване от първата страница до последната и ще те накара веднага за започнеш следващата. Книгата е вълнуваща, интересна и с истинско майсторство написана пък да не говорим за прекрасните и персонажи и лекия начин по който се предават фактите в нея. Прекрасна книга можеща да пренесе всеки в една невероятна история.

2 коментара:

  1. Чувствам се феймъс за това че присъствам в публикацията ти (нищо че реших да си сменя името хД) Страхотно ревю между другото! За доста от нещата си много права,освен за едно...Изида е по-дразнеща от Хор мен ако питаш ;Д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ол да права си, Изида е много по-дразнеща от Хор, но тя ме дразнеше и в първата книга, а Хор не.

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang