понеделник, 21 септември 2015 г.

Червената пирамида - Рик Риърдън

Как би се чувствал, ако майка ти е починала при странни обстоятелства, баща ти изчезва по
време на мистериозен инцидент в сърцето на Британския музей, английската полиция третира теб и родителите ти като терористи, а ти си само на четиринайсет?
Какво би направил, ако в живота ти изведнъж се появи един чичо, който сякаш има свръхестествени способности, и ти разкрие неподозирани тайни за произхода на семейството ти? Това са само част от проблемите, които връхлитат Сейди и Картър по време на зимните празници. Докато целият свят се старае да навакса с подаръците, двете хлапета имат много по-важна задача – да оцелеят.

Здравейте хора, знам, че от прекалено много време не съм публикувала нищо, но просто ме хвана един мързел, че и аз не знам какво, а и така и така в последно време не съм чела нищо особено още се туткам да прочета "Граф Монте Кристо" том 2, на който слава на бога съм към края и за това реших да прочета първата книга от поредицата "Хрониките на Кейн" на моя любимец Рик Риърдън.
Както и преди съм казвала обичам книгите на Риърдън нищо, че досега съм чела само поредицата му "Пърси Джаксън" . Има време ще прочета и другите му книги, които естествено се трупат и дано така да продължава.
И така мислех тази поредица да не я чета поради глупавата причина, че бях чувала не особено ласкави неща за нея, че била най-слабата на автора и тем подобни, но после попаднах на Синът на Собек, книга, в която се разказва за срещата на Пърси и Картър (един от главните герои в поредицата "Хрониките на Кейн"), потърсих още и видях че има още книги, още не преведи в България (егмонт имате работа),  които се разказват за срещата на Анабет и Сейди сестрата на Картър и още една в която четиримата има общо приключение и просто нямаше как да не прочета поредицата, а и обичам митологията на Древен Египет.
Книгата наистина ми се стори няколко процента по слаба от другите книги на Риърдън, но все пак това си е негова книга и няма как да не е невероятна. Винаги съм се възхищавала на познанията на този човек, как ги предава на нас читателите по едни интересен, лесен и вълнуващ начин по който при затварянето на книга вече знаеш какви ли не неща за Древността без да ти стане скучно както в многобройните часове по история.
Книгата е интересна естествено, проследяваща приключенията на брат и сестра, които по правило не се разбират кой знае колко добре. И под не разбиране имам предвид обикновените кавги между братята и сестрите.
Често казано от двамата герои най-много ми допадна Картър и аз не знам защо. Просто неговия образ ми допадна в няколко степени повече от този на Сейди. Имам чувството, че той е смесица между Пърси и Анабет.

"- Ти си или много интересен  или много опасен човек.
- Хайде да се задоволим с интересен."

Мисля, че би трябвало да харесвам повече Сейди като се има в предвид, че и аз съм по-малката сестра, но просто нещо в образа на Сейди не ми хареса чак толкова много.
Не ме разбирайте Сейди е прекрасен персонаж харесвам я, възхищавам и се, тя също е смела и силна като брат си, дори на моменти се показва като по - добрия герои, но просто мислите и на монети  ме дразнеха. Въпреки всичко Сейди е наистина интересна, а и вкуса и на момчета ми харесва въпреки всичко.

"... - Имам план.
- Каква ужасно новина."

Какво да кажа, книгата е великолепна и нямам търпение за следващата. Както всяка друга книга на Риърдън и тази беше изпълнена с приключения, драматизъм, вълнуващи обрати, необикновени персонажи, интересни факти и естествено всичко разказано по един лек, вълнуващ и забавен начин.

"Справедливостта не означава всички да получават едно и също - възрази татко. - Справедливостта означава всички да получават каквото им е нужно. А единственият начин да получаваш каквото ти е нужно е сам да направиш така, че това да се случи."

2. Ревю на Огненият престол
3. Ревю на Сянката на змея

4 коментара:

  1. Толкова възторжено говориш за Рик Риърдън ,че мой скоро ще прочета Пърси Джаксън.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Направи го, книгите на Риърдън си заслужават отделеното време.

      Изтриване
    2. Определено ме вдъхнови да я прочета в най -скоро време.

      Изтриване
  2. Честно да ти кажа,когато прочетох първата книга и на мен Сейди не ми допадна,кой-знае-колко,но след като прочетох другите две книги ми стана по симпатична.А Картър.....Картър е фаворит.Радвам се,че книгата ти е харесала ^^.Надявам се и другите две да ти допаднат.

    ОтговорИзтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang