неделя, 16 август 2015 г.

Summer Lovin' Book Tag

Мерси на Юли, че ме е тагнала. Таман ми трябваше разсейване, че не мога да си събера мислите и да напише едно свястно ревю за "Къде беше?" - Г.Ф.

1.Начало на лятото: Изберете книга с грабващо вниманието първо изречение - първото изречение на "Елинор и Парк" - Р.Р. хваща читателя и не го пуска до самият край на книгата.

"Вече не се опитваше да я върне.Тя се връщаше единствено по своя воля - в сънища, в лъжи, в откъслечни проявления на дежавю. "

А и това на "Създадено от дим и кост" - Л.Л, ако се брой за първо изречение де.

„Имало едно време един ангел и един дявол, които се обикнали. Това не завършило добре“

2.Твърде горещо за навън: Изберете книга за един ден у дома - "Последният олимпиец" - Р.Р - тази книга ми е любимата от поредицата и винаги мога да я прочета.

3.Лятно пътешествие: Изберете книга за из път - "Заедно на път" - С.Д. Книга за път, заедно на път. Няма как да не се намери връзката.

4.Студен чай: Изберете книга със студена среда - "Подмененият" - Б.Йо. - Не разбрах много. Книгата  която митологичното ли време е студено или...

5.Неприятно слънчево изгаряне: Изберете книга, която никак не сте харесали, четена през тази година - сещам се само за "18% Сиво" - З.К, но нея дори не я довърших. Айде ще кажа също и "Тартюф" - задължителната литература не е една от любимите ми.

6.Парливо четиво: Препоръчайте една от своите любими книги - Скай - Дж.С. Тази книга ми е любимата от поредицата. Какво да се прави нали в нея участва Зед.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang