понеделник, 10 август 2015 г.

Booktube-a-thon 2015 Wrap up

Хора успях! Не мога да повярвам. Седмицата ми беше изпълнена с какви ли не щуротии, с приятелите ми направихме много глупости и честно казано не знам как успях да прочета цели 7 книги. Много се гордея със себе си.

Първата книга, която прочетох беше "Ние, лъжците" на Е.Локхарт няма да пиша специално ревю за нея, защото вече има прекалено много. Книгата ми хареса и не ми хареса. Чувствата ми много смесени. Дразнех се много на главната героиня и на много други хора, а и знаех края и може би за това книгата не можа да ме грабне особено, но все пак прочитането и не беше мъчение зареди един определен герой. Да хората, които са чели книгата знаят да кого говоря, а именно Гат, Възлюбения на главната героиня. Дадох на книгата 4/5 и си мисля, че точно токова заслужава.

И да книгата е от библиотеката. 
Втората книга беше "Последна песен" - Н.Спаркс. За нея няма да говоря особено, защото скоро ще кача ревю към нея, което ще можете да намерите тук, когато естествено го напиша и кача. Но все пак няма как да не кажа, че книгата ми хареса и за това и дадох 5/5.

В сряда третия ден прочетох "Списъкът на омразата" - Дж.Б. Тръгнах да я чета доста
късничко, а и после излизах оставяйки я с 50 непрочетени страници и за това трябваше да я дочета в 3 сутринта и поради това на края едва четях. Още преди да прочета книгата си мислех, че за нея ще напиша ревю, но сега имам чувството че нямам какво да кажа. През цялото време докато я четях сменях страната си по едно време бях на страната на главната героиня, а през другото подкрепях другите персонажи от книгата. Не знам книга ми хареса, но нямам намерение да я чета отново. Дадох и 3/5.

Още един списък в четвъртък на дневен ред беше "Списъкът" на Дж.А.Конрат - тази книга ми  хареса и ми беше малко - много страна. Имам чувство, че от доста време на съм чела книга с фантастични елементи и тази книга ми напомни защо обичам фантастиката. Книгата е интересна и изпълнена с екшън

В петък тръгнах да чета "Да остана ли" на Г.Ф, но станах късно, ходих да търся подарък, а после и бях на рожден ден и не можах да почета много, но пък за това в събота прочетох и двете книги на Форман "Да остана ли" и "Къде беше", книги , които исках да почета от ужасно много време.  И двете книги ми харесаха и за тях с удоволствие ще напиша ревюта, които ще намерите тук и тук, естествено отново като ги напиша. На първата и дадох 5/5, а на втората 4/5.

Последната книга на маратона беше Тартюф . Како да кажа за нея. Задължителна литература.

Седем книги седем дни. Како да кажа беше забавно и сигурно ще се включа и  в други маратони.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang