неделя, 5 юли 2015 г.

Unpopular Opinions Tag

Здрасти! Тук съм с още един таг, направата на който естествено закъснявам. Благодаря на Кая, че ме тагнала.

1.Популярна книга или поредица, която ти не харесваш - Вината в нашите звезди - Дж.Г е доста популярна книга, но аз просто не мога да я харесам. Поредица опледелено „Училище за вампири“ - отказах се още на 3 - та книга.


2.Популярна книга или поредица, която е по-скоро мразена, но ти я обичаш - и аз ще кажа Изборът - К.К, защото съм чувала доста негативно мнение за нея, а на мен ужасно много ми харесва.

3.Любовен триъгълник, в който главния герой е избрал човека, който ти не си искал да избере (или романтична двойка, която не харесваш) - за огромна радост рядко се случва главния герой да избере човека, когото аз не харесвам, но има една поредица, в която стана точно това. Да кажа още преди да посоча, коя е, че много ми харесваше, но след избора на главна героиня я намразих, а и защото освен, че моя човек го зарязаха, той и умря.. Дори толкова много се ядосах, че не прочетох финала, бяха ми оставили около 20 страници, но не ги прочетох. Поредицата е Нощна сянка - Андреа Креймър

4.Популярен жанр, към който рядко посягаш - хоръла. Да знам, че и други са го посочили, но това си е самата истина.

5.Популярен или много обичан герой от книга, който не харесваш - мм не харесвам Катнис от Игрите на глада - С.К. Не ме убивайте.

6.Популярен автор, който не успява да ти се хареса - Вероника Рот. Не че съм прочела Дивергенти, ама знам как завършва и за това не я харесвам. Да знам, няма много логика. 

7.Популярни и често използвани в книгите тропи, които си се уморил да срещаш (като "изгубени принцеси", продажни владетели, любовни триъгълници и др.) - определено на човек му писва от любовните триъгълници,  перфектните 
момчета (с една приятелка винаги се ядосваме, че няма такива  в истинския свят).

8.Популярна поредица, която нямаш желание да прочетешДивергенти - В.Р

9.Казват, че "книгата винаги е по-хубава от филма", но има ли филмова или телевизионна адаптация, която харесваш повече от книгата-първоизточник? - да имало е такива случаи. Пак повторение, но за Бога филма Вината в нашите звезди е не 100 пъти,а 10000 пъти по-добър от книгата.


Тагвам: както знам, вече всички са го направили, за това, който не е,а има желанието да се счита за тагнат. 

2 коментара:

  1. Хех и аз съм така относно "Дивергенти". Като разбрах края и тотално се отказах. :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нали! Гледала съм и филмите и не мога да се наканя да прочета книгите, особено като знам, че адаптации са по-добри.

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang