петък, 17 юли 2015 г.

The Zombie Apocalypse Book Tag

Здрасти хора. Днес мислех да постна ревюто на "Едно лято с 20 момчета", но ще го отложа малко, така и така сегашния му вид не ми харесва много. Отлагам го, защото видях, че съм тагната в едни много интересен таг и нямам търпение да го направя.
Благодаря на  Yuli Atta , че ме тагнала.


 Трябва да избереш 5 книги, има 10 въпроси и една книга отговаря на два. Отваряш на произволна страница и чието име първо прочетеш -  то е отговорът на въпроса.

Избраните книги:
1. Мисти - Дж. Стърлинг
2.  Наследницата - К. Кас
3. Последният Олимпиец - Р.Риъдън
4. Рубинения кръг - Р.Мийм
5. Град  на небесен огън - К. Клеър

1. Мисти - Дж. Стърлинг

1. Кой ще е първият човек, който ще умре? - страх ме е да погледна. Мисти. Честно казано няма да е толкова голяма загубата. Не ме убивайте сега пък мен.

2. Кой ще е героят, който ще спънеш, за да избягаш от зомбитата? - Алекс. 

Ама, че гадно. Или пък е по-добре. Мисти първо ще умре,  а аз ще стъпча Алекс и той ще стане храна за зомбитата. Няма да им се налага да живеят един без друг. 

2. Наследницата - К. Кас

3. Кой е първият човек в отбора ти, който ще се превърне в зомби? - И първото зомби е Ерик. Нямам нищо против не искам да се пречка на Идлин и Кайл.  

4. Кой е героят, който спъва теб, за да избяга от зомбитата? - ама че съвпадение. Хенри. Ако не ми вярвате - стр 77. Неговото е първото име. Често казано не очаквах точно той да ме остави на зомбитата. Ама в този случай му прощавам. Все пак ни гонят зомбита!

3. Последният Олимпиец - Р.Риъдън 

5. Кой е идиота на отбора? - хаха Клариса. Тя по скоро ще е човека ритащ задниците на зомбитата, но такъм е късмета ми, тя е идиотката. Мале, ако се беше паднлаа Анабет. Колко ли умни щяха да са другите, ако тя беше идиотката? 

6. О, да, кой е мозъкът на отбора? - Анабат, моя те Боже. Анабет! Молбата ми се сбъдна. (изтанцувах танца на победата пред компа)

4. Рубинения кръг - Р.Мийм 

7. Кой е лечителя на отбора? - сериозно този въпрос за тази книга. Трябва да е Ейдриън. Но не Еди е. Сигурно е научил нещо друго от моя човек някак си. 

8. Кой е експерта по оръжия? - тук трябваше да е Еди. Не е той ама дори така е по-добре, защото е Роуз. Ол да няма нужда са се притеснявам за оръжията, тя си знае работата. 

5. Град  на небесен огън - К. Клеър 

9. Кой е отборният боец? - отговора  е Алек. О да! 

10. Кой е капитана на отбора? - Джей, моля, моля. С такъв капитан ще останем живи. Разбира се, ако не направи нещо много, ама много глупаво. И капитана е Люк. Мхм. Става нали все пак той е алфа вълк. 

И това беше. Беше наистина забавно.
Тагвам -  Melly cViktoria Lalova  и  El Sch и разбира се всеки друг имащ желанието да направи тага.   

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang