понеделник, 20 юли 2015 г.

Досиетата на героя - Рик Риърдън

С „Досиетата на героя“ старшият писар на лагера на нечистокръвните Рик Риърдън ти дава възможност да надникнеш още веднъж в света на древногръцките богове и съвременните герои. В книгата те очакват три незаписани досега приключения на Пърси Джаксън, тайни интервюта с него и приятелите му, карта на лагера на нечистокръвните, загадки за герои и още!
Тези свръхсекретни досиета съдържат поверителна информация, която ще те подготви за собствените ти страховити премеждия, НО помни, че те са предназначени само и единствено за твоите полубожествени очи! Никое смъртно дете не трябва да се докосва до тях, ако не иска да си навлече гнева на някой недотам дружелюбен герой от лагера...   
Тежката задача да прочета Хамлет буквално изцежда силите ми и се реших малко да  си поема чист въздух (така да се каже) и за това..
С радост отново се посветих за малко  в приключенията на Пърси, за нямащите и 2 часа отново се прехвърлих в живота на моя любим полубог, забавлявах с неговите щуротии и допълвах знанията си за живота му.
В тази кратка книга човек разбира за досега не споменавани приключения, четящият отново може да се наслади на героизма, глупостта и естествено смелостта на Пърси. Обичам историите за Пърси и изобщо книгите на Риърдън, защото тези книга са великолепни, интересни, вълнуващи и невероятни, и е така  с всяка една негова книга, която съм прочела и подразбира се и тази книга се включа към невероятните му шедьоври.  
Просто не знам, защо отново не съм прочела книгата с нейното излизане. Но има толкова много книги, които искам да прочета, че не е за вярване, а книгите за Пърси и неговите нови приятели се увеличат и трупат пред мен. А аз съм сигурна, че няма шанс да ми писнат книги на чичо Рик. 


"- Тя те харесва, човече.
- Аха - промърморих, - за мишена.
- Те винаги правят така. Ако едно момиче се опитва да те убие, значи е хлътнало здравата." 

"- Тя да не би... да ме покани на среща?
Той отвратено сви рамене.
- Не знам и не ме интересува. С момичетата изобщо не можеш да бъдеш сигурен  за нищо. Предпочитам да се бия с дракони!"

"...а какво ще правим, ако ни се ядоса?
- Ще умрем. - отвърна Анабет.
- Супер! - отвърнах. - Нямам търпение." 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang