събота, 18 юли 2015 г.

Едно лято с 20 момчета - Сара Оклър

Ана и Франки са шестнадесетгодишни.
Ана и Франки са невероятно красиви.
Ана и Франки са страшно секси.
Ана и Франки са най-добрите приятелки.
Но една голяма мъка издълбава пропаст между тях.
Дали ще успеят да я преодолеят и да върнат приятелството си по време на лятната почивка в Калифорния?
Франки безгрижно предлага през всеки ден от ваканцията си там да се запознават с по едно ново момче.
Двадесет дни – двадесет момчета!
Прекрасните плажове на океана ги очакват с безброй забавления - купони, любов и скрити тайни. Но те ще трябва да се справят със собствените си страхове и чувства. Колко променени ще се върнат и ще издържи ли приятелството им на всички изпитания?

Здрасти. Лятото е тук и аз и с голямо желани взех тази книга с големи надежди за добре прекарани няколко часа.
Ииии впечатленията ми....
Честно казано очаквах от книгата нещо повече. Нещо и аз не знам точно какво, но друго. Нещо по забавно, отпускащо и леко, а то какво, още в началото стана нещо неочаквано и трагично. Общо взето може да се каже, че книгата ми допадна, но само това, а за мен това е малко.
Книгата е добра и интересна, но просто не е за мен. Историята е заинтригуваща, носеща тъга, но и някакъв вид надежда. Тя ни представя две най-добрия приятелки преминаващи през най-различни ситуации, някой трагични и потискащи други забавни и невероятни. Четейки редовете на тази книга се замислих за моята най-добра приятелка и през голяма част от времето сравнявах моите отношение с нея и тези на Ана и Франки
В двете главни героини не ми харесаха доста неща, дори добрите им качества не ми допаднаха особено.
След прочитането на тази книга си дадох още по - ясна сметка за силата за приятелството, за това, че ако едно приятелство е истинско то би могло да приживе е много неща и пак да остане, променено да, но отново силно и истинско. Книгата също разказва, за това как човек се спаря с загубата на любим човек, как приема случилото се, продължава, запазвайки добрите спомени.
Да съжалявам, че това ревю е малко (доста) нескопосано, но просто нямам како да кажа особено за книгата. Тя не ми хареса, а аз не съм от хората, които обичат да разтягат локуми или изобщо да се встъпват в подробности за нещата, които не харесат.

П.С: Оригиналната корица ми хареса много повече.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang