сряда, 1 юли 2015 г.

10 Books Tag

Здрасти на всички. Малко - много същност закъснявам с таговете, но ще се опитам да наваксам.
Благодаря на Кая и  Melly c, че са ме тагнала.

1.Кои са 10-те книги, които няма да ти омръзне да препрочиташ? -  в всяка една секунда с готова и мога отново и отново да препрочета тези книги. 
1. Хари Потър и Орденът на феникса, 2. Град от кости, 3. Град на небесен огън, 4. Без Хоуп, 5. Ще те чакам, 6. Принцеса с часовников механизъм, 7. Единствената, 8. Индигова магия, 9. Скай, 10. Последният Олимпиец

2.Кои са 10-те книги, които няма да докоснеш повече независимо по каква причина (добра или лоша)?
 1. 50 нюанса сиво, 2. 50  нюанса по-тъмно, 3. 50 нюанса освободени, 4. Алхимикът, 5. Вълшебницата, 6. Магьосникът, 7. Некромантът, 8. Вещерът, 9.Чародейката

3.Кои са 10-те книги, които искаш отчаяно да имаш, но ги нямаш? - 1.Изчезналият герой, 2. Синът на Нептун, 3. Знакът на Атина, 4. Домът на Хадес, 5. Кръвта на Олимп, 6. Полулош, 6. Полудив - има още доста други, но тези стигат. Мама, тате какво чакате за Бога?

4.Кои са 10-те книги, чието прочитане така и не си завършил/а? - 1. 18% сиво - книгата просто не ме грабна , 2. Дневниците на вампира: Пробуждането - за мен не особено често да ми хареса повече филм или сериал по книга/поредица, но в този случай сериала е 100 пъти по-хубав. 

5.Кои са 10-те книги, които нямаш намерение да четеш, независимо по каква причина? - често казано нямам си и на представа, 100% има книги който съм отнасяла към списъка никога няма да ги прочета, но просто не съм си правила труда да ги запомням.

6.Кои са 10-те книги, които искаш задължително да прочетеш? -1.Изчезналият герой, 2. Синът на Нептун, 3. Знакът на Атина, 4. Домът на Хадес, 5. Кръвта на Олимп, 6. Тъгата на сукубата, 7. Триумфът на сукубата, 8. Сънят на сукубата, 9. Да остана ли?, 10. Къде беше?

7.Кои са 10-те книги, които са най-най-най-най-най-ценни за теб? (Отговорът "Всички" не важи, все трябва да има по-ценни от всички останали.) - 1. Рубидения  кръг - подарък и финал на любима поредица, 2. Град на небесен огън - подарък, 3. Без Хоуп - просто защото си е, 4. Тетрадката - подарък от мен на мен, 5. Скай - най-добрата ми приятелка мислеше, че ще ми хареса, колко добре ме познава, 6. Хартиени градове - не е една от любимите ми книги, но е подарък то батко ми, а за сведени той е голя скръндза, 7. Хари Потър и даровете на смъртта - е как човек са не обича родители те си

8.Кои са 10-те книги, които чакаш да излязат или са излезли и искаш да прочетеш? - 1. Чуждо влияние, 2. Да остана ли?, 3.  Къде беше?, 4. Гондолата на времето, 5. Писма от мъртвите с любов, 6. Онова лято,   7. All the Bright Places, 8. Домът на мис Перегрин за чудати деца, 9. Fangirl, 10. Eleanor & Park

9.Кои са 10-те книги, на които ако можеше щеше да издигнеш олтар? -  а кой е казал, че вече не съм им издигнала? - 1. Без Хоуп, 2. Ще те чакам, 3. Смарагдовозелево, 4. Единствената, 5. Хари Потър и даровете на смъртта, 6. Скай, 7. Мисти, 8. Град на небесен огън, 9. Силата на шестимата, 10. Отпор

10.Кои са 10-те книги, с които ако се разделиш, няма да те заболи чак толкова много? - 1. Вината в нашите звезди, 2. Хартиен градове, 3. Писма до Клаудия  4. Алхимикът, 5. Вълшебницата, 6. Магьосникът, 7. Некромантът, 8. Вещерът, 9. Чародейката

11.Кои са 10-те книги, които се повтарят в този таг? (Не е нужно да ги има във всяка една категория, в повече от една е достатъчно.) - 1. Град от кости, 2. Град на небесен огън, 3.  Без Хоуп, 4. Ще те чакам, 5. Единствената, 6. Скай, 7. Да остана ли?, 8. Къде беше?

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang