вторник, 9 юни 2015 г.

Favourite Genre Book Tag

Хей! Само аз ли вече съм изцедена и физически и психически от тази седмица, която едва е започнала. Да сигурно не съм само аз, като се има в предвид, че е към края на учебната година, а съм сигурна, че не само над моята глава има милиони изходни и изпитвания.
Да, да и в това време на нечувано мъчение има лъч светлина, който поне за малко ме облекчава и този лъч е нов таг. Благодаря на Кая, че ме е тагнала.

1.Кой е любимият ви жанр? - ол да ще се повторя, но пък да се лъже все пак е грях и нямам избор освен да си кажа истината, а тя е, че обожавам фентъзи.

2.Коя е любимата ви книга от този жанр? - само една? А не.
Да не се повтарям и да казвам любимите ми книга, които съм ги споменавала милион пъти, този път ще гледам да са други.
„Заветите на Лориен“ - П. Лор
„Тайните на безсмъртния Никола Фламел“ - М. Скот
„Лукс“ -  Дж. Л. Арментраут

3.Коя книга ви е накарала да заобичате този жанр? - клише, но книгата която ме запали по този жанр, а дори по самото четене е „Хари Потър и философския камък“ -Дж.К.Р

4.Назовете една книга от този жанр, която получава заслужено голямо внимание и една, която заслужава по – голямо внимание.  - „Адски устройства“ - К. Клеър тази поредица заслужава цялото внимание на света, а поредицата заслужаваща по -голямо внимание от това което получава е „Скъпоценни камъни“ - К. Гир

5.Кое е нещото, което най – много ви дразни в книгите от този жанр? - не мога да се сетя за нещо, което да ме дразни да обикновено в тези книга има или любовен триъгълник или забранена любов, но тези неща ми харесват, особено когато накрая всичко се нарежда така както съм искала.

6.Назовете автори/поредици от този жанр, които са в списъка ви „трябва да прочета” - подгответе се за голям списък.
„Войните на Посейдон„ - А. Дей
„Героите на Олимп “- Р. Риъдър
„Ерагон“ - Кристофър Паолини
„Поредицата за Джорджина Кинкейт“ - Р. Мийд
„Създадена от дим и кост“ - Л.Тейлър
„Хрониките Уордстоун„ - Д. Дилейни
„Полуживот“ -  С. Грийн

7.До кои светове бихте искали да пътувате и кои герои бихте искали да срещнете? - да видим хващам влака от перон девет и три четвърти, малко на гости на Хари, Рон, Хърмаяни и другите, после се телепортирам отново във Лондон и отивам на госни на Гидиън и Гуендолин, с тях ще прескочим малко в миналото, посещавайки Уил и Теса, после отскачам да Аликаните да се видя с Джейс, Клеъри и другите, после на гости на любимото ми семейство Бенедикт и накрая не по важност в лагера на нечистокръвните.

8.Какво още искате да видите от този жанр? - жанра си е перфектен такъв какъвто си е.

9.Препоръчайте три свои любими книги от този жанр.
„Реликвите на смъртните“ - К.К
„Пърси Джаксън“ - Р.Р
„Савант“ - Д. Стърлинг

Тагвам; както знам вече почти всички са направили тага, а ако не са то поне вече са тагната, за това който не е, а иска да го направи е свободен.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang