неделя, 21 юни 2015 г.

Bookish Scenarios Tag

Здрасти! И дойде времето за още едни таг! Супер!
Благодаря много на Кая, че ме е тагнала

1.Трябва да се отървеш от всичките си книги и можеш да задържиш по една от всеки от следните жанрове: съвременна литература, фентъзи, нехудожествена литература и друг по твой избор. Кои книги ще задържиш? - Първо няма ама никакъв шанс да се отървавам от книгите си, ама никакъв, но все пак отговора ми е  - съвременна литература - „Без Хоуп“- К.Х , от фентъзито „Кръвни връзки“ - Р.М - да знам, че е поредица, тихо ся, нехудожествена литература - нямам, не става ли на нейно място да взема друга? Книгата по избор - е този път ще спазя правилото за една книга и ще взема „Подмененият„- Брена Йованоф

2.В книжарница си и чуваш тийнейджър да казва на майка си, че не обича да чете, но майка му настоява да вземе някоя книга. Отиваш при тях и препоръчваш книга, която смяташ за подходяща за хора, на които не им допада четенето - коя е тя? - първо ще го поразпитам какви филми и музика харесва, за да знам горе-долу какво да му предложа, но каквато и да е книгата, която ще предложа, ще гледам да е по-лека и достатъчно интересна, за да продължи да чете. Но сега да отговоря с точна книга, първата книга, за  което  се сетих след като прочетох въпроса беше Хари Потър, нали все пак тази поредица ме запали по четенето.

3.Не се чувстваш на себе си и се нуждаеш от подобряване. Коя книга четеш, за да си върнеш доброто настроение? - 100% „Ще те чакам“ - Дженифър Армантроут. Кам и Ейвъри  винаги ми оправят настроението.

4.Връщаш се назад във времето за ден, в тийнейджърските си години. Коя книга е най-вероятно да се хванеш да четеш? - ааа аз още съм в тях, но ако можеш щях да започна с четенето много по-рано, сега като се замисля, толкова много загубено време, което не мога да си върна, защо за Бога не съм четяла. Глупачка!

5.Твой приятел те изненадва с четиридневно пътуване и имаш един час да се подготвиш. Коя книга ще вземеш за по път? - никоя. Не сериозно няма да си взема книга, защото аз отивам на пътуване, има си време за книги, но има и такова за приключения, пък и аз на телефона си има предостатъчно и ако се случи да имам време, винаги мога да си почета.

6.Къщата ти е била обрана! Не се тревожи - всички са в безопасност, но библиотеката ти е била претършувана. Коя книга наистина се надяваш да е добре? - всичко естествено, те са моето съкровище и липсата на дори една от не особено любимите ми ще ме разстрои и ядоса. Но особено много ще се ядосам, ако я няма поредицата „Реликвите на смъртните“ - К.К. Горко му на виновника. Ще се откажи да тършува в чуждите библиотеки.

7.Твой приятел взима назаем книга и я връща в ужасно състояние. Ти а) се преструваш, че не си забелязал/а, б) го молиш да ти купи нова или в) тайно унищожаваш някоя от неговите? рядко давам книги на приятели, защото те просто не четат, но ако поискат да прочетат някоя, защото 100% съм им надула главата за тази книга и те искат по я прочетат само и само, за да спра да говора за нея, а ще им я дам. Но ол само да посмеят да не ми я върнат така както съм им я дала, ол ще съжаляват прекалено много, да ми купят нова ли, да , но освен това ще ми  купят и още една ей така за наказания, а и аз да им простя.

Тагвам - всеки, който иска да направи тага.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang