събота, 13 юни 2015 г.

Любими цитати от любими книги - част 5

Хей хора, как сте? Както бях споменала още в ревюто на "Аз съм номер четири", че ще направя пост с любимите ми цитати от поредицата и ето го. Разбира се като прочета останалите книги от поредицата, ще редактирам публикацията. А сега се  насладете на цитатите. 

1. „Заветите на Лориен“  -  Питакъс Лор

-  "Аз съм номер четири"

"- Не се срамувай.
- Няма такова нещо. Просто се опитвам да предпазя обектива ти. Лицето ми може да го счупи."

" - Джон, ти беше на училище за час и половина. Как, по дяволите, си успял вече да се спречкаш? Не си толкова глупав.
- Това е гимназията. Аз съм новият. Лесно е."

"Аз съм извънземен, притежавам невероятни способности  и други тепърва ми предстоят, мога да правя неща, за които никое човешко същество не би и мечтало, но това не ми пречи да приличам на идиот."

"- И така, ще ми кажеш ли името и?
- Ъ? - питам.
- Трябва да има причина за тази абсурдна усмивка на лицето ти. Очевидната причина е момиче."

"И когато мислиш, че всичко е загубено, когато всичко изглежда мрачно и без бъдеще, помни, че винаги има надежда."

"- Най-добрия начин да преодолееш страха си е да се изправиш срещу него."

"-Липсваш ми - казвам.
- Липсвам ти? Но аз съм тук.
- Това е най-гадният начин да ти липсва някой. Когато е точно до теб и все пак ти липсва. "

" - Когато изгубиш надежда, губиш всичко...."

".... нещата, които са най-очевидни, са точно тези, които най-често пропускаме."

"Готов съм да видя много неща на този свят, но да ме вземат мътните, ако ще те гледам как умираш. "

"Анри винаги казваше: цената на един спомен е тъгата, която той носи."

"- Ти си ангел.
- Не - каза тя. - Аз съм просто едно влюбено момиче."

"- Ще се върна при теб - казвам аз - Обещавам ти, дори да е последното нещо, което ще направя, ще се върна при теб. "

 - "Силата на шестимата"

"...ако прекарам още няколко минути в тази скапана стая, ще откача.
- Сам, ти си беше откачен от мига, в който те срещнах."

"- Мисля, че си  пил твърде много, Ектор Рикардо.
- Естествено - отвърна той. -Аз съм селския пияница....."

"...покажи ми човек без пороци и аз ще ти покажа човек без добродетели."

"Знам също, че ако не виждаш някого, не означава, че той не те вижда."

"- Стой! Не мърдай! - чувам зад себе си. - Горе ръцете!
- Кое по-точно - да не мърдам или да си вдигна ръцете? Не мога да направя и двете."

"- Как така винаги успяваш да си толкова весел?
- Алкохолът -...."

" - Всъщност чия беше идеята? - питам.
- Твоя.
- Е, понякога ми хрумват и тъпи идеи."

- "Възходът на номер Девет"

"..., но когато се изправени пред избора да убием или да бъдем убити, винаги ще избера първото. "

"- Знаеш ли какво се случва на деца като тебе в затвора? - пита.
- Бягат от него?..."

" - Няма да преодолеем пречките, като ги отбягваме. Няма значение с каква скорост се движим, само не трябва да спираме."

" - Девет - казвам му, - готов ли си да изчезваме оттук?
- Боже, готов съм, и още как. Трябва да се изпикая."

"Той ме остави жива, аз пък смятам да го убия."

"Силни сме само като сме сплотени."

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang