четвъртък, 7 май 2015 г.

The Coffee Book Tag

Мхм какво да кажа бе хора - тези тагове ме карат да си поема глътка чист въздух.

Отново гигандски благодарности на Melly, че ме е тагнала.

Темата на тага, ако мога така да се изразя е за кафето, а аз обожава кафе. Пия повече кафе отколкото вода. 

1. Черно:
Посочи поредица, в която е трудно да се навлезе, но има постоянни фенове. - бих казала "Игрите на глада" - С.К. Отначало наистина ми беше малко трудничко да вляза във книгите, но те ми станаха любима и винаги ще им бъда фен, а предполагам така не е само с мен.

2. Ментова мока: 
Посочи книга, която става по-популярна през зимата или празничен период от годината. - не искам да се повтарям, за това няма да кажа "Сняк вали", въпреки че перфектно се вписва в изискването. За това казвам "Коледна песен" - Чарлз Дикенс, кой не я е чел, а още по-малко чувал за нея. За Бога по всяка Коледа дават различни вариации на историята. Аз лично винаги по празниците  гледам филма нищо, че вече го знам наизуст.

3. Горещ шоколад: 
Коя е твоята любима детска книжка? - както съм казвала и преди като малко не съм чела много, много книги. Но като се запалих по книгите, прочетох няколко детски книжки и естествено любимата ми е "Мечо Пух" то тази книга е добре и някой възрастни да я прочетат.

4.Двойно еспресо:
 Посочи книга, която те държи в напрежение от началото до края. - мхм "Шепот" - И.А ме държа на нокти през цялото време.

5. Старбъкс:
Посочи книга, която виждаш навсякъде. -  първото и много важно нещо което искам да кажа е защо за Бога в Разград няма Старбъкс, не е честно. И сега  и аз за жалост трябва да кажа "Вината в нашите звезди" - Дж.Г. Тази книга я видях на толкова много места, че чак ми втръсна.

6. Хипстър кафене: 
Посочете книга от независим автор.  - ааа какво?

7. Ами сега! Аз имам безкофеиново кафе: 
Посочете книга, от която сте очаквали повече. - БЕЗКОФЕИНОВО няма начин. Очаквах повече от "Вината в нашите звезди" - Дж.Г. Всеки казваше колко е хубава и така нататък и тя наистина е много хубава, но според мен не чак толкова колкото я представят.

8. Перфектната комбинация: 
Посочи книга или поредица, която е едновременно горчива и сладка, но в крайна сметка абсолютно задоволителна. - "Игрите на глада" - С.К.  Напълно и точно отговаря на това изискване.

А да това е края на още един таг и май аз пак го направих малко късничко, за това не тагвам никой определен човек, за това всеки, който иска да го направи е напълно свободен да го направи. И предполагам, че забелязахте, че споменавах почти и само в този таг "Вината" и "Игрите" и съжалявам за това.  

2 коментара:

  1. Страхотен таг ♥ напълно права си за "Вината в нашите звезди"! В един момент вече не желаех да отварям We♥it или пък tumblr, защото знаех, че задължително ще се натъкна на пост за книгата .. Не че имаше проблем, да - книгата е една от любимите ми, но в даден момент целият шум започва да омръзва..

    ОтговорИзтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang