понеделник, 4 май 2015 г.

The Book Life Tag

Два тага за едни ден. Яко!


Изключително големи благодарности на Melly 


1. Кои ще бъдат родителите ти? - мхм майката на Пърси е просто страхотна и често казано няма да я откажа, а за баща не знам не намирам подходящ. 

2. Коя ще бъде сестра ти? - сестра ми ще  е Глуен ("Скъпоценни камъни"- К.Г ), но само ако и аз мога да пътувам във времето. Щяхме да сме близначки и така гена за пътуване щеше да е и в двете.  

3. Кой ще бъде брат ти? - еми ми като майката на Пърси ми е майка, тогава защо той да не ми е брат. Заедно ще ходим на подвизи. (нищо, че в един Book Tag го писах за целувка, то е друго нещо ся ) 

4. Кой ще бъде домашният ти любимец? - домашен любимец? Не ставали да си взема моята котка, много си я обичам ( Боже то излиза, че с радост ще сменя семейството, приятелите си и всичко друго важно, но не и домашния любимец - удар по главата- )

5. Къде ще живееш? - всъщност бих искала да е в България, но в смисъла на тага ще кажа Лондон, където се развива действието на много мой любими книги.  

6. Къде ще ходиш на училище? - мммм  Лагерът на Нечистокръвните не става нали, все пак е лагер, но пък  Хогуортс става. Да през учебната година ще правя магии и ще варя отвари, а през лятото ще стрелям с лък и ще яздя пегаси. Супер!

7. Кой ще бъде най-добрият ти приятел/приятелка? - Роус ("Академия за вампири" - Р.М). Тя знае чудесно как да се справя с тъпаците и гаднярките.

8. Кой ще бъде значимият за теб човек? - само едни ли трябва да е? Ол да аз мразя любовните триъгълници, а сега искам да участвам в такъв, какъв триъгълник шестоъгълник, по-точно.Сега на въпроса: ще избера Ейдриън, моята любов ("Академия за вампири", "Кръвни връзки" - Р.М)

Хм значи на края излиза, че аз ще съм нещо между - магьосник, полубог и пътуваща в миналото. Най- добрата ми приятелка ще е дампир, а  гаджето вампир.  Интересен живот ще водя. 
Тагвам:
 Всеки който има желание. 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang