понеделник, 4 май 2015 г.

Tag: Bookshelf Scavenger Hunt

Хей хора! Как сте?

 Изложих се! Обещах да кача ревюто за "Аз съм номер четири"Питакъс Лор още вчера, а ревю няма и много съжалявам за това. (да изясня обикновено спазвам думата си и не ми е приятно, като я наруша). Затрупаха ме с купища задачи и не ми остана време. Но утре обещавам, че е качено. Сега на сегашната тема - бях тагната да направя един много интересен таг. И с удоволствие ще го направя! Благодаря на  Yuli Atta, че ме е тагнала (май вече е време да се запозная с някои хора).
Още от сега да кажа, че някои от точките няма да мога да ги изпълня. 


  1. Намери име на автор или книга със З в него. 
  2. Намери класика. 
  3. Намери книга с ключ на нея. 
  4. Намери нещо на рафта си, което не е книга. 
  5. Намери най-старата книга на рафта си. 
  6. Намери книга с момиче на корицата (или жена).
  7. Намери книга с момче на корицата (или мъж).
  8. Намери книга, която има животно на нея.
  9. Намери книга с мъжки главен герой.
  10. Намери книга само с думи на нея.
  11. Намери книга с картинки вътре.
  12. Намери книга със златни букви.
  13. Намери дневник- истински или фалшив.
  14. Намери книга, написана от някой с често срещано име (като Смит).
  15. Намери книга, която има близък кадър на нещо.
  16. Намери книга на рафта си, която е написана в най-ранният период от време, която имаш.
  17. Намери книга с твърди корици с подвързия.
  18. Намери синьо-зелена книга.
  19. Намери книга със звезди.
  20. Намери книга, която не е YA.
  21. Намери най-дебелата книга, която имаш.
  22. Намери най-тънката.
  23. Намери книга с много гледни точки.
  24. Намери блестяща книга/ лъскава
  25. Намери книга с цветя.


1. Намери име на автор или книга със З в него - било много трудно да се намери бе. Но все пак.  Да кажа, че и двете книги ги имам в електронен върлият. За това снимката е от нета. 




2. Намери класика - класика, класика нямам много такива, е дядо ми има ама те не са при мен и за това, ще покажа тази. Подариха ми я от училище, че бях отличничка. 










3. Намери книга с ключ на нея - търсих и в книжната ви библиотека и в електронната и не можах да намеря. 

4.Намери нещо на рафта си, което не е книга - с това ковчеже, много се гордея и за нова тихо. Спечелих го с голям труд.





5. Най-старата книга - чувствам се зле, но тази е  най-старата книга, която имам, лично моя. 








6. Намери книга с момиче на корицата (или жена) -  е то цялата поредица е с момиче на корицата, но тази ми е любимата. 





7. Намери книга с момче на корицата (или мъж) - моя любимец Ейдриън. 













8. Намери книга, която има животно на нея - ммм такава нямам. 


9. Намери книга с мъжки главен герой -  корицата е просто прекрасна - Алекс Петифър на кака сладура. 
А Джон, ах Джон. 















10. Намери книга само с думи на нея -  и аз ще посоча "Вината в нашите звезди".











11. Намери книга с картинки вътре - сега още в началото да кажа, че тази книга ми е от едни съученик, който ми я даде, защото знае, че чета, а пък той я намерил в пощенската си кутия. 








12. Намери книга със златни букви - не можах да намеря никоя. 

13. Намери дневник- истински или фалшив - моите дневници броят ли се. Да водила съм си дневници и то не само едни. И още ги пазя, защото когато ми е скучно си ги чета и се смея на глупостите, които съм писала, а те са наистина много. 







14. Намери книга, написана от някой с често срещано име (като Смит) -  да книгите са от библиотеката, защото точно в онзи момент, когато ги четях бях малко на червено, но това е друга тема, само че много се радвам, че не си ги купих, защото не струват пред сериала. 





15.  Намери книга, която има близък кадър на нещо  ....................














16. Намери книга на рафта си, която е написана в най-ранният период от време, която имаш - специално за това прегледах книгите си за  времето то им на действие и в тази книга действието се развива през 16в. 





17. Намери книга с твърди корици с подвързия - аааааааа нямам такава. 


18. Намери синьо-зелена книга. - отбих ли номера. 











19. Намери книга със звезди - да отново не намерих такава, то сигурно имам такава в електронен върият, но честно казано че мързи да ги отварям, че да видя гориците им.  Да знам зле съм. 


20. Намери книга, която не е YA - отново книга, която ми е подарена от училище. Да малко се хваля сори. 










21. Намери най-дебелата книга, която имаш - същност, май "Хари Потър и Даровете на смъртта" е по-дебела, но тя в момента е в една приятелка и не мога да я снимам.
















22. Намери най-тънката  - да и преди съм казвала, че тази книга е най-тънката ми. 


















23. Намери книга с много гледни точки - изобщо цялата поредица е от различни гледни точки, но не ми се снимаше всички. 







24. Намери блестяща книга/ лъскава - не е много лъскава, но .........

25.Намери книга с цветя - пак нямам в книжен върлият, но  сигурно има в електронен. 









Мхм беше интересно и забавно. 
А сега отново идва ред да се тагне някого нали? Тагваммм (барабани моя) Irein F и май само нея, другите както видях са вече тагнати. 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang