сряда, 6 май 2015 г.

Seven Deadly Sins Tag

Ейде нов таг! (танцувам пред компа)

Седемте смъртни гряха

Отново най-искрени огромни благодарности на Melly, ти си просто ангелче.

 1. Алчност
- Коя е най-евтината ти книга? - както и преди съм казвала най-евтината ми книга е "Тетрадката" - Н.С за 9лв., но пък имам много безплатни книги от нета.

2. Гняв
- С кой автор имаш любовна/омразна връзка? - любовна връзка сто процента имам с Касандра Клеър, нищо, че не е много мой тип (пол), а омразна, ааа не знам.

3. Ненаситност
- Коя книга те завладява отново и отново без свян? - всяка една любима моя книга и поредица! Не наистина, обичам да си препрочитам и не мисля, че някога ще ми писне да си чета например "Изборът" - К.К , Хари, Пърси и какви ли не още други книги.

 4. Ленивост
- Коя книга си пренебрегвал(а) поради мързел? - да прочета "Тетрадката" - Н.С ми трябваше около половин година да се накарам.

5. Гордост
- За коя книга говориш най-много с цел да звучиш като интелектуален читател? - не мисля, че изобщо говоря много за книги с приятелите ми, а още по-малко, защото искам да се правя на по умна. Те не четат особено много, а който четат не го правят много често, но пък винаги ми искат съвет преди да започната някоя.

6. Похот
- Какви качества според теб са най-привлекателни в мъжки или женски персонаж? - в мъжките персонажи най-много харесвам - първо не по важност  да са красиви, мили, добри, забавни и с голямо чувство за хумор.
В женските персонажи най- много харесвам - добротата, харесвам когато те са мили, честни, смели и сърдечни.

7. Завист
- Коя книга най-силно желаеш да получиш като подарък? - аааа не е само една, за Бога аз бих искала цяла библиотека и не просто една нищожна, а една гигантска изпълнена с любимите ми книги и с дузина други непрочетени. Но сега да отговоря по скромничко човека, който ми купи „Хрониките на Бейн" - К.К и "Наследницата" - К.К ще го обичам за цял живот.


Тагвам - всеки който има желание да направи тага. 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang