неделя, 31 май 2015 г.

Чужди очи - Джил Хатауей

Вий Бел страда от нарколепсия. Но по време на припадъците си тя не заспива, а се плъзва в главите на други хора и вижда през очите им. Един ден Вий се озовава в главата на убиец, стоящ над тялото на мажоретка. Скоро още една от мажоретките в училището е мъртва. Всеки е заподозрян. Докато се опитва да контролира ужасната си "дарба" и да разбере кой е убиецът, Вий попада в мрежа от тайни, лъжи и опасности.

Отново книга по различна от тези, с които съм свикнала, обикновено чета фантастика и романтика, но реално погледното в тази книга имаше и фантастични елементи (не знам за вас, но според мен в реалния живот човек като припадне не влиза в чуждо тяло) има и романтика -  все пак има любовен триъгълник ( за който да се похваля разбрах още с появата на Зейн просто имах предчувствие), обаче в тази книга има и мистрия, която малко ми напомня на Малки сладки лъжкини, има драма, болка и смърт.
Да малко потискащо е последната дума в изречението да е смърт, но  тази книга е такава, пропита със смърт, болка и страх, тази книга ни показва, че не трябва да забравяме близките си, които не винаги ще са с нас, които животът може да ни отнеме всеки момент.
Книгата на моменти ми беше толкова интересна, чак не можех да спра да я чета, дори като имах да правя един милион други неща, а в други когато бях напълно свободна не можех дори да се накарам да прочета една страница.
Не ме разбирайте грешно, не можех да чета, не защото ми беше скучно, а защото знаех, че ще стане отново нещо трагично, мистериозно и интригуваща и просто не бях готова емоционално и психически.
За героите, в това ревю няма да ги обсъждам, защото със сигурност по някакъв начин ще се изпусна и ще разберете кой е убиеца, а какво ще му е интересното като се знае отговора на основната загадка?

Вий - нейния образ ми стана един от любимите, защото не е от онези перфектни героини, тя има много недостатъци, които пък я правят чудесна. Тя намира сила да помогне на сестра, да разобличи убиеца, въпреки  че буквално на моменти е истински съсипана и изпълнена със съмнение.

Сега така ми се иска да спомена Ролинс, но пък ако спомене него няма
да бъде честно да не спомена и Зейн, за това ще говоря за любовния триъгълник.
Той не беше точно разкрит, но се усещаше още в начало.
Веднага някак си разбрах, че Ролинс изпитва чувства към Вий и че ще стане нещо между Зейн и нея, то е ясно като бял ден.
И като във всеки любовен триъгълник аз трябваше да избера страна и тя е на Ролинс. Зейн е прекрасен, особено с това, че обича да чете, но Ролинс ми вляза в сърцето.
Честно казано преди много, много не харесвах момчетата с пиърсинг и тем подобни, а момчета като Зейн, но Ролинс промени това мое мнение. Представете си колко хубав си го представям.
Цитати

"Явно притежавах дарба. Или пък бях прокълната, зависи как гледаш на нещата."

"-Е, ако решиш да поговорим, знаеш, че съм насреща.
- Знам - отвръща той. - Хей, нали всичко е наред между нас?
- Напълно - отвръщам. - Какво ще кажеш утре да те заведа на погребение?"

"- Как се измъкнахме?
- Аз...Влязох след теб.
.....
- А осъзнаваш ли колко глупаво е това?
Ролинс се подхилва.
- Хайде, хайде, намерил кой да ми се кара. - После изражението му става сериозно. - Вий, никога не прави такива неща. Реших, че.... реших.. Божичко, Вий, не знаеш ли какво чувствам към теб?"

"В живота има толкова много гадости, а каква полза от приятелите, ако не ти помагат поне малко да понесеш товара?"

Фен си на мистериите, драмата, силните емоции и сладките и напълно различни момчета, то тогава "Чужди очи" е точно за теб.  

2 коментара:

  1. ааа да намеря, човек, който да е чел тази книга <333
    супер ревю, между другото ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Книгата е страхотна, ама май не особено популярна, а това е жалко.

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang