сряда, 27 май 2015 г.

Възходът на номер Девет - Питакъс Лор

Четири, Шест, Седем, Осем, Девет и Десет – не, това не са печелившите номера от лотарията, а оживелите членове на чуждоземна раса, която продължава да се сражава с подлите могадорци. Номер Четири им се изплъзна, номер Шест им избяга, номер седем се спаси от разплатата. Те искат да довършат започнатото, но за целта трябва първо да се изправят срещу нас лице в лице. Заедно ще надделеем. Заедно силата ни е непобедима. Но времето ни е преброено…

Дойде края и на третата книга от поредицата, а аз чувство неудобство от това, че другите книги не са преведени, Колибри, какво чакате? Моля започнете, иначе ще тръгна да ги чета на английски!

А сега е време вече да дойдем на темата. Книгата....
Тази книга отново е написа от различни гледни точки, което позволява да следят събитията от различните точки на света, което пък беше прекрасно, защото човек може да се радва на всички герои, да се впусне в приключенията не само на Джон - Четери, но и на Шест, Десет, Седем и Осем. Отново както в другото ревю за втората книга ще спомена, че когато действието се разглежда от различно точки е страхотно, но за жалост в тази книга ми стана малко объркано и понякога се чудех "От чия гледна точка е сега?", но това не беше чак толкова фатално, защото ако се прочете отново началото на главата или абзаца се разбира и явно излиза, че само този, който не внимава ще се обърка.

Тази книга е изпълнена с безброй емоции, случки и приключения, правейки я най-хубавата от трите. Трудно ми е да опиша колко много ми харесва книгата, беше ми интересно във всеки един момент, без значение дали беше по време на някоя битка или когато Четири  и Девет се заяждаха. Изпълнена с екшън, смях, любов, смелост и какво ли още не, тази книга ни праща в сват, който човек трудно би искал да напусне, без значение колко пъти е бил на косъм от смърта
Герои

Честно казано вече  като съм на третата книга не намирам много смисъл отново да говоря за старите герои за това за тях ще кажа по-едно две изречения.

Джон - продължава да си е Джон един прекрасен човек оп простете извънземен, който е готов на всичко за приятелите си и за своята така важна мисия.

Шест си е Шест - едно момиче, което не искаш да ти бъде враг, ако не искаш естествено да ти види сметката.

Сара - добре в тази книга отново си я харесвам и вече нямам проблем с нея.
И сега идва ред на новите герои

Марина - Седем - с нейния образ човек се запознава още във втората книга, където от нейната гледна точка проследявахме действието в половината книга.
Тогава ми се струваше малко страхлива, но в тази книга не, да  тя отново имаше своите моменти на слабост, но и се показа като истински войн.

Девет - ох девет той е такъв образ, че просто не е за вярване. Малко откачен на моменти (всъщност доста откачен и то постоянно), но едновременно е много смел и силен да той не се трогва много, много от съдбата на хората ( т.е на Сара и Сам), но той е готов на всичко за своите хора и би жертвал не само живота си, за да успее да спечели битката, от която зависи не само една планета.

" - Девет - казвам му, - готов ли си да изчезваме оттук?
- Боже, готов съм, и още как. Трябва да се изпикая."

Десет - ох тя е една сладурана  и с нея читателя се запознава още във втора книга, но в третата книга ние я виждаме в истинската си същност т.е че е номер десет. Тя е толкова мила, сладка, невидна, че съм готова без да ми мигне окото  да залича всеки могдарианец, които се опита да я нарани.

Осем  - той отначало не ми допадна имах чувството, че се прави на голямата работа, но с времето превъзмогнах тези чувства и почнах да го харесвам.


И края на трета книга дойде, а аз  искам другите - просто казвам.
За всеки, които не е чел книгите ща кажа само едно: Какво чакате, за Бога?
И трите книги са просто прекрасни, а тази "Възходът на номер Девет" е най-добрата от всичките, с нея човек с лекото ще забрави грижите от ежедневието си.

" - Няма да преодолеем пречките, като ги отбягваме. Няма значение с каква скорост се движим, само не трябва да спираме."

П.С - който не е чел и трите книга да спре до тук.

Само аз ли мисля, че преродения П.Лор ще бъде Четери.
Има три възможност и те са Джон, Осем и Девет, защото и тримата сънуват Сетракус Ра, но аз тайничко се надявам да е Джон, нищо че и другите двама са възможни кандидати и според мен бих били достойни особено Девет, но просто някак си знам, че ще е Джон, а ако не е да знаете, че ще изтрия този послепис. 

6 коментара:

  1. Стахотно ревю! И аз имам някакви съмнения за Четири, но ще видим... Силно се надявам Колибри да издадат останалите книги от поредицата, защото обожавам историята, героите и всичко в тези книги!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Искрено се надявам Колибри да издадат и другите книги, но май такива изгледи няма, което е много жалко.

      Изтриване
  2. Невероятно ревю! *-* Обожавам тази книга и поредицата като цяло (изключвайки първа книга). От известно време дори се опитвам да напиша ревю, но май не се получава особено :D Харесва ми как с всяка следваща книга става все по-интересно и напрегнато. Исках нещо да се случи между номер Девет и Марина, но и номер Осем си пасва с нея. Боже, май съм изтрещяла за някаква романтика..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! До сега не съм се замислела за Девет и Марина заедно, но мисля, че ще бъдат сладки, обаче я виждам повече с Осем.

      Изтриване
  3. Не забравяйте че още не сме се запознали с номер 5 - който ако не съм се объркал би трябвало да е момче... може би той е преродения П.Лор...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да така е, но ми се иска преродения П.Лор да бъде Джон все пак с него читателя се запознава още от първата книга, той някак си е в центъра на всичко, той трябва да бъде.

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang