събота, 23 май 2015 г.

Рубинения кръг - Ришел Мийд

В тази наелектризираща последна част от поредицата „Кръвни връзки“ Сидни и Ейдриън си навличат гнева и на алхимиците, и на мороите. Сидни рискува всичко, за да преследва и залови смъртоносна отмъстителка от недалечното минало, а Ейдриън се забърква в неочаквана мистерия, криеща ключа към шокираща тайна за магията на духа, способна да разтърси из основи целия свят на мороите.

Ето го и края на една от любимите ми поредици. С болка в сърцето казвам довиждане на тази прекрасна поредица, чийто край напълно и искрено ме удовлетвори и направи истински щастлива.

"Рубинения кръг" - проследява последното и незабравимо приключение на Сидни и Ейдриън. Показва ни, че за истинската любов всичко е възможно, показва силата на приятелството и на какво са способни истинските приятели един за друг.
 В това ревю няма да обсъждам нито сюжета, нито героите, защото все пак това е последната книга от поредицата и просто няма смисъл да го правя, защото не съм писала ревюта за останалите книги.
И знам, че няма да бъде много, много като ревю, но просто не мога да се въздържа.
Обичам тази поредица, а тази шеста, последна книга е просто черешата на тортата.
Във всяка една книга все повече и повече се влюбвах във героите, във всеки един от тях и тази книга ме направи истински щастлива, защото всеки един от тях получи това, което заслужаваше, а именно щастлив края.
Епилога, ох епилога, преди дори да започна да чета първата глава, аз го прочетох просто не можех да не го правя и като го прочетох ми стана така едно приятно и въпреки, че знаех края нито за секунда книгата не ми се стори скучновата, а обратното във всеки един момент бях изпълнена с меко казано нездраво любопитство, защото не можех да я оставя и за минутка.

С ръка на сърцето препоръчвам на всеки да прочете  "Академия за вампири" и "Кръвни връзки", защото и двете поредици са великолепни и незабравима, изпълнение с напрежение, драма, любов, страст, приятелство, омраза, приключение и какво ли още не.

2 коментара:

  1. Отлагам прочитането на тази книга, защото не искам никак, ама никак да свършва тази невероятна поредица... И едновременно с това нямам търпение да я прочета, защото съм сигурна, че ще е страшно интересна и вълнуваща.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Повярвай ми ще ти бъде много по-добре да си я прочетеш. За последно да съпреживееш приключенията им. А и винаги можеш да препрочетеш книгите.
      Препоръчвам ти да отвориш на последната страница с благодарностите там ще намериш нещо, което ще те зарадва истински.

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang