вторник, 5 май 2015 г.

Аз съм номер четири - Питакъс Лор

Залозите за високи - трима от неговия вид вече са мъртви. Той е следващият.
В началото бяхме група от деветима. Трима ги няма, мъртви са. Останахме шест. Те ни преследват и няма да спрат, докато не убият всички ни. Аз съм Номер Четири! Знам, че съм следващият...
Джон прилича на съвсем обикновен тийнейджър, но външният му вид няма нищо общо с истината. Джон крие дълбока тайна. Той е един от деветимата невръстни лорианци, които напускат планетата си заедно със своите Пазители, за да се спасят от нападението на вражеската планета Могадор. Те са единствените оцелели и на техните плещи лежи отговорността за спасяването на расата им. Сега са разпръснати по Земята, без никой от тях да знае самоличността и местонахождението на останалите - предпазна мярка срещу воините от Могадор, които няма да се спрат пред нищо, докато не ги унищожат. Времето притиска преследвачите, защото всеки един от лорианците ще развие дарби, за които не е и сънувал. И тези нови способности ще бъдат решаващи в битката със злото, което не смята да се ограничи само до унищожението на Лориен. Следващата стъпка е Земята. Никой не е в безопасност.

Първото и изключително много важно нещо е, че просто съм влюбена в корицата. Алекс Петифър, на кака любовта.
Сега и за самата книга тя не е нищо особено в сравнение с корицата. Майтап и двете са просто върхът.
Сюжета е завладяващ, а героите са прекрасни.
Няма да се въвличам много много в самата история, защото резюмето е достатъчно подробно, а и не искам да разкрия нещо съществено.
Просто искам да споделя, че историята е интересна и неповторима.  Това е втората книга, която чета за извънземни и честно казано тя е много по-различна от миналата, която беше "Лукс". В тази книга има всички - екшън, драма, любов, фантастика, любов, една невероятна книга с епичен и малко трагичен финал. С ръка на сърцето я препоръчвам на всеки, който иска да прекара свободното си време в блаженство. Влюбена с в нея, но за жалост я прочетох малко бавничко, но за това са виновни учителите. 

Героите

Джон - момчето мечта. Мил, забавен,сладък (много ама много сладък) завладяващ,  неповторим, добър смел и какво ли не още не. За жалост не е човек, ако беше щях да му се нахвърля. 

Анри - стана ми много мъчно, за него не заслужаваше такъв край. Много го харесвам, той дори да не е биологичния баща на номер Четири той е негов баща. И винаги ще бъде такъв.

Сам - малко странен, защото вярва във какви ли не откачени конспирации, но пък едва от се оказва вярна, за това не е толкова много откачен. Мил, сладък, смел и интересен, той е един наистина добър приятел.

Сара - Сара е героиня мой тип. Тя е перфектната приятелка, тя просто е перфектна. Това напълно изчерпателно я описва. 

Цитати

Тази книга просто е изпълнена с великолепни цитати и за това ще ги кача в отделен пост, но просто не можех да не споделя любимите ми.

"- Ще се върна при теб - казвам аз - Обещавам ти, дори да е последното нещо, което ще направя, ще се върна при теб. "

"Готов съм да видя много неща на този свят, но да ме вземат мътните, ако ще те гледам как умираш. "

"-Липсваш ви - казвам.
- Липсвам ти? Но аз съм тук.
- Това е най-гадният начин да ти липсва някой. Когато е точно до теб и все пак ти липсва. "

"И когато мислиш, че всичко е загубено, когато всичко изглежда мрачно и без бъдеще, помни, че винаги има надежда."

Да това ревю си е малко мъничко ( поне за мен, то по-голямата част се състой в това резюмето и цитати от книгата), но често казано музата ме напусна.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang