сряда, 8 април 2015 г.

The Ultimate Book TAG

Върнах се! Цяла седмица на село ми се отрази добре, но компа ми липсваше, както и други неща де. Слава на Бога, че от телефона можех да чета всичко публикувано, но както и да е. Започвам с един нов таг, който май само аз още не съм направила. Много благодаря на Ева, че ме е тагнала.


 Правила на тага:

1. Поставете тези правила.

2. Публикувайте снимка на любимата си корица от книга.

3. Отговорете на въпросите от по-долу.

4. Тагнете няколко души, които също да им отговорят.

5. Отидете в техния блог/туитър и им кажете, че сте ги тагнали.

6. Уверете се, че сте казали на човека, който ви е тагнал, че вече сте взели участие.


1. Какво четете в момента? - в момента чета " Заедно на път" - Сара Десен

2. Имате ли някаква идея какво ще четете, щом я завършите? - никаква, но май "Мисти" - Дж.С. от доста време искам да я прочета (доста от както разбрах, че ще я издават), но както се знам сигурно ще прочета друга.

3. Кои 5 книги сте искали винаги да прочетете, но не са били в кръга ви?
"Сянка и кост" на Лий Бардуго,
- " Чисти"Джулиана Багът
- " Пепел" - Илса Бик
Сещам се само да тези сега, като публикувам тага, сигурно ще се сетя за поне още 10, но е винаги мога да го редактирам. 

4. Какви списания имате във вашата стая/салон точно сега? - купища Браво. Купувам си го винаги когато има нещо или някого, от което/ от когото се интересувам.

5. Коя е най-лошата книга, която сте чели? - чак пък най-лошата. Не знам. По принцип книгите ми харесват, но ще кажа "18% Сиво", дори не я дочетох (ревюто за нея, което ще е ужасно кратко ще го публикувам по късно днес или утре)

6. Коя книга изглежда наистина популярна, но не ви харесва? - сигурно някой ще ме убие, но "Вината в нашите звезди". Книгата ми хареса, но някак си не ми влезе под кожата. 

7. Коя е книгата, която винаги препоръчвате на останалите? - винаги ама абсолютно винаги препоръчвам поредицата "Реликвите на смъртните" - К.К (който да иска да си казва за нея каквото си иска, на мен си ми харесва). Въпреки че, препоръчвам тази поредица, обикновено това което ще предложа зависи, от човека който ме пита. Винаги се съобразявам с това, защото не искам да попаря интереса му към четенето. 

8. Кои са трите ти любими поеми? - поеми? Мммм не знам предполагам "Неразделни"  Пенчо Славейков, "Братчетата на Гаврош" - Х.Смирненски ( дано да стават)

9. Къде обикновено купувате книгите си? - от една книжарница в града ми (Разград), честно казано не знам как се казва, понякога и от някой друга в града, но тази си я обичам, продавачката ме знае и никога не ми казва нищо, дори да стоя там няколко часа и накрая да не купя нищо пак нищо няма да ми каже.

10. Къде обикновено четете книги? - в моята на стая на леглото, до прозореца на диванчето ми или в хола. Много рядко чета в училище. 

11. Когато бяхте малки, имахте ли някакви специфични навици за четене? - срам ме е да го призная, но като малка мразех да чета. Срам и позор. Нашите не можеха дори да ме накарат просто да ги слушам докато четат, но не исках, предпочитах да си играя на вън. 

12. Кое е последното нещо, което оставяте до половината нощ за четене, защото книгата е
толкова хубава, че не може да я оставите? - въпроса много много не го разбрах, но както и да е. Малко ми е трудно да отговоря, защото това става много често, но ако не ме лъже паметта за последно беше с "Шепот" - И.А

13. Били ли сте някога при четенето на книги "фалшиви"? - тоест, нещо не разбрах въпроса. ...

14. Някога купували ли сте книга само защото ви е харесала корицата? - ааа да. Казват да не се съди книгата по корицата и, но за жалост съм избирала книга по корицата и това беше "Скай" - Дж.С. Слава на Бога не сгреших като си я взех. Обожавам я.

15. Коя беше любимата ви книга, когато бяхте дете? - нямам така.

16. Коя книга промени живота ви? - може да прозвучи изтъркано, но всяка книга по някакъв начин ме е променила, коя за добро, коя за зло. 

17. Кой е любимия ви откъс от книга? - за това няма да пиша, защото моментите с любимите ми откази може да се поберат в цяла отделна книга. 

18. Кои са петте ви любими автора? - Ришел Мийд, Касандра Клеър, Рик Рийдър, Дж. К. Роулинг, Джон Грийн (изтъркано знам, но какво да се прави).

19. Книга, за която никой не е чувал, но трябва да се прочете? - баш пък никой. В момента се сещам само за поредицата "Скъпоценни камъни" сигурно има много по-добри примери, но...

20. За кои 3 книги сте "евангелист"? -  какво? Нищо не разбрах от въпроса. Помощ! 

21. Кои са любимите ви книги от автора за първи път? - Много не разбрах. (да не затъпявам) Повечето ми книги. 

22. Коя е любимата ви класическа книга? - не съм много по класиката, но мисля това да се промени. 

Сега следва да тагна някой нали? Не знам кой още не е направил тага, за това който иска да го направи.  

2 коментара:

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang