вторник, 21 април 2015 г.

The Book Courtship Tag

Нов таг! Ужас, не отново!

Хванахте ли се?

Шегувам се обожавам таговете давайте още и още.

Много мерси на К. Димитрова, че ме е тагнала. Е  да започвам.

1.Първоначално привличане - Книга, която сте купили, заради корицата - ммм ще кажа "Изборът" - К.К купих си я отдавна, защото корицата е наистина много  хубава и за огромна радост книгата прекалено много ми хареса. 


2.Първи впечатления - Книга, която сте си купили, заради резюмето - еми то такива са повечето ми книги, но все пак да кажа някое заглавде то ще е..... "Без Хоуп" - К.Х

3.Сладки приказки - Книга, която е написана много добре - мхм от тези сладки приказки ми се дояде шоколад ... след 1 минута, по време на която отидох до кухнята, за да се заредя с калории.А сега на въпроса ще кажа "Множество Катрини" - Дж.Г - книгата е много хубава и ми харесва начина по който е написана. 

4.Първа среща - Първа книга от поредица, която ви е накарала да искате да прочетете останалите книги от поредицата - аааа "Град от кости", "Ангел с часовников механизъм" - К.К
"Кръвни връзки" - Р.М на кратко всяка първа книга на всяка една поредица, която имам.

5.Телефонни разговори до късно през нощта - Книга, която ви е държала будни цяла нощ  - еп тен цяла нощ не, имам някакво чувство  да го наречен отговорност, или просто съм имала късмета да прочета дадена книга преди да е станало много късно (т.е след 3) и винаги съм успявала да си легна "навреме", но последната книги зареди която бях на даскало с ужасно главоболи, защото почти не бях спала беше "Единствена" - К.К ( да правилно сте разбрали доста често ще споменавам тази поредица ).

6.Винаги в ума ми - Книга, за която не можете да спрете да мислите - обикновено винаги като прочета една книга минимум наколко часа мисля за нея.

7.Физически контакт - Книга, която ви харесва как ви кара да се чувствате  - "Хари Потър"  - Дж.К.Р обичам да си препрочитам книгите за Хари, те винаги ми носят спокойствие и щастие.

8.Среща с родителите - Книга, която бихте препоръчали на семейството си и приятели - не става ли поредица? Както съм казвала (писала) и в друг таг, обикновено препоръчвам книги, който мисля, че ще се харесат на определение човек, но да кажем "Изборът" - К.К и "Реликвите на смъртните" - К.К (за този който не знае двете поредица не са от един и същ автор, просто инициалите им са същите)

9.Размисли за бъдещето - Книга или поредица, която знаете, че ще препрочитате много пъти за в бъдеще - който иска да ме смята за луда, но аз съм препрочитала всички ми книги  по не веднъж. И нямам никакво намерение да спирам.

10.Споделете любовта си: А сега кого да тагна? Аз май направих тага малко късно и повечето вече са тагнати, за това който иска да направи тага.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang