четвъртък, 30 април 2015 г.

The Book Combo Tag

Най - после края на тази ужасна седмица дойде. И като награда за това има нов таг. Супер.

Огромни благодарности на Gabriella и Yuli Atta, че са ме тагнали.

1.Кои двама автори бихте искали да обединят авторските си умения в една обща книга?
- мхм. С удоволствие бих си купила книга написа от К. Клеър и Р.Рийдър. И двамата са способни да напишат една необикновена, завладяваща и интересна история, а ако обединят уменията си ще се получи една просто приказна книга.

2.Коя е любимата ви съвместна работа между автори? - май не съм чела много такива книги, но както знам поредицата "Красиво" (имам предвид книгите "Красив негодник" и така нататък (да чела съм тази поредица)) е дело на две писателки приятелки който се крият под общия псевдоним  Кристина Лорен, обаче пък не мога да кажа, че тази поредица ми е любима за това казвам "Аз съм номер четири" -  Питакъс Лор, нищо, че само съм прочела още  първата книги от поредицата (ревюто за нея, че бъде качено утре или вдругиден)

3.Ако можехте да комбинирате две истории и да ги направите на една обща книга, кои щяха да бъдат те и какво щеше да стане заглавието им? - за да не се повтарям ( а за жалост ми идват само имена, които са вече използвани) ще кажа, че ще бъде интересно да се съберат двете книги на Дж. Грийн "Къде си Аляска" и "Хартиени градове" двете главни героини се приличат много и би било забавно да се проследи как стават най-добри приятелки или заклети врагове. За заглавието си мислех нещо от рода на "Хартиените градове на Аляска"

4.Кои двама герои от различни книги, бихте събрали заедно? - а не, не искам да разделям някоя двойка, те обикновено са толкова сладки, но какво да се прави трябва да отговоря. Гидиън ("Скъпоценни камъни" - К.Г) и Америка ("Изборът" - К.К) според мен биха били сладка двойка, но не колкото са като са заедно със своите половинки от книгите.

5.Кои два свята от различни книги, бихте искали да видите заедно в един епичен свят? - Хари и  Пърси. Тези две поредици в една. Просто не знам или би станала една... не намирам точните думи да опиша колко добра поредица или пълна катастрофа, но пък според мен би било интересно.

6.Коя поредица ще се радвате да видите събрана в една книга? - поредицата "Савант" - Дж.С така и така всяка книга е свързана със семейство Бенедикт, ще бъде яко те да са заедно. 

7. Кой тагвате? - както явно става навик аз правя тага малко късно и за това тагвам само Victen Alexander  

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang