четвъртък, 9 април 2015 г.

Springtime Beauty Book Tag

Още едни таг! Обичам ги! 

Благодаря на Nikki K, че ме е тагнала. С огромно удоволствие ще го направя. 


1. Назовете книга, която ви изпълва с надежда.- надежда? - ммм не искам да се повтарям, но и аз трябва да кажа "Без Хоуп" и "Да изгубиш Хоуп" - К.Х.. Все пак Хоуп на български се превежда надежда. Ако оставим това с заглавието, книгата ме изпълва с надежда, защото от едно малко момиченце преживяло нещо ужасно героинята се превръща в силна жена, открива истината за миналото си и я преживяла доколкото може това да се преживее, но тя намира и нещо друга тя и приятеля и от детинство се намират отново и една детска любов се превръща в изпепеляваща и изпълваща човек с блаженство любов. Пък да не се повтарям ще кажа двулогията на Гейл Форман "Да остана ли?" (не знам така ли се казва двулогията или само първата книга), не съм чела и двете книги, гледала съм само филма към първата, но знам за какво се разказват  и как свършва втората и за това тази книги ми носят надежда,  дори без да съм ги прочела (което много скоро ще се промени)

2. Автор, от когото искате да прочетете повече книги. - трябвали да е само един? Започвам с К.Клеър, защото обожавам и двете и поредици преведени на български и чакам с нетърпение следващите за излязат и да бъдат преведени. Няма да откажа и още книга на Дженифър Л. Арментраут чела съм всичките и книги на бг и искам още. Влизала съм и в сайта и ( http://www.jenniferarmentrout.com/books/),  Егмонт имат какво да издават да не си затварят очите. Друг, друг няма да откажа и още книги на Р.Мийд. 

3. Герой, който е като глътка свеж въздух. - идват ми на ума все забавни и някой много ама много сладки, като Хеймич (той е само забавен) - "Игрите на глада" - С.К, за много от репликите му съм се пуквала от смях. Друг герой е например (без повторения! така ми се иска и аз да кажа Ейдриън, но не) ще кажа Гидиън от "Скъпоценни камъни" - Керстин Гир, този човек ме дразнеше понякога, но когато четях поредицата не бях в най-хубавия ми момент, а той ми подобри значително настроението. 

4. Споделете корици, които ви напомнят за пролетта. - и аз не знам защо...

5. Любимата ви кратка книга. - "Къде си Аляска" - Дж.Г. тихо сега, за мен си е доста кратка , но ако трябва още повече то "Нещата на който не ни учат в училище" - Е.К

6. Кои поредици се надявате да започнете тази година. - ооо калко са много. "Героите на Олимп" - Р.Р, "Изборът" - Кийра Кас (да знам как така още не съм я прочела),  "Да остана ли?" - Гейл Форман,  "Заветът Мефисто" - Тринити Фейгън, "Ангелския експеримент" - Джеймс Патерсън и още много много ама няма да ми стигне и час, за да ги изброя всичките.

7. Любимите ви пролетни цветя. - минзухар, кокиче, лале и още много.

И ето и го и края на този таг. Остава да тагна някого.......  ЗинетиViktoria Lalova.
Надявам се да направите тага. С удоволствие ще ви ги прочета.  

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang