неделя, 12 април 2015 г.

Easter Book Tag

Още един таг! И пак ще го направя. Мой скоро време може да вляза в абстиненция.


Видях тага отново в друг блог и той е El Sch .

Честит Великден! 
Христос Воскресе! 

1.Зайци - книга, която искате да има продължение - не знам за отделна книга но искам още книга на Дж.С за саванти.

2.Яйце - книга, която ви е изненадала - "Къде си Аляска" - не очаквах, че Аляска ще умре, дори до края на книгата не спирах да се надявам, че е живо и че смъртта и е някакъв жесток номер.     

3.Преследване - книга, с която сте се сдобили трудно - май нямам такава в града ми има достатъчно книжарници, а и имам прекалено много сайтове, който продават книги, а аз ги знам повечето. 

4.Агънца - книга от детството ви, на която все още се наслаждавате - както бях казала (писала) в друг таг като малка не съм чела книги за това няма книга от детството на която още да се наслаждавам.

5.Пролет - книга с корица, която те кара да мислиш за пролетта

6.Исус - религиозна или духовна книга,която обичаш - ааааа,,,,,, книгите на Н.Спаркс стават ли? Все пак в тях има доста религиозни елементи. 

7.Възкръснал - книга от починал автор - не чета много, много класически книги, а обикновено те са от починали автори, но все пак да кажа "Под игото" - Иван Вазов 

8.Кошница - книга намираща се във вашия списък с покупки от доста време - не е само една.... "Мисти" - Дж. Стърлинг, " Предимствата да бъдещ аутсайдер" - С.Ч,, "Подмененият" - Б.Йо. ( тази книга съм я чела, бях я влеза от библиотеката, но искам да я имам.) 

9.Бонбони - книга, която смятате за сладка - сладка? "Заедно на път" - С.Д

За тагване са..... всеки който иска да го направи. 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang