сряда, 8 април 2015 г.

Мразя да става така.

Мразя да става така.

Мразя да почна една книга и по някое време да я остава. Но нямам избор бях чувала много хубави неща за "18% Сиво" - З.К, дори една приятелка има книгата с автограф, обаче на мен книгата не ми допадна особено още от началото. Насилих се да продължа да чета, но хубост на сила не става, а в този случай на сила не мога да я харесам, затова я оставям. 
Мразя да не си допрочета една книга.
Който я е прочел и харесал, моля помощ, покажи ми с какво тя си заслужава времето отделено за прочитането и.

2 коментара:

  1. Имах същия проблем като теб с "18% сиво". След толкова добри отзиви (и главно заради мнението на Зин за книгата) реших да я взема от библиотеката, имах уникално хубава нагласа, но не можах да продължа след 70-та страница, просто защото не е моето нещо. И колкото и да мразя да не довършвам книги/поредици, както ти каза "на сила хубост не става". So, не си сама :)

    ОтговорИзтриване
  2. нямаш си и представа колко се радва, че и някой друг споделя мнението ми за книгата, вече си мислих, че нещо не е наред с мен.

    ОтговорИзтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang