петък, 3 април 2015 г.

Любими цитати от любими книги

Любими цитати от любими книги - Част 2 


1. „Тетрадката“ - Н.Спаркс 

"Гледам те как работиш ден и нощ, бъхтиш се като грешен дявол и не ти остава време да си поемеш дъх. Има три причини хората да се държат така. Или са луди, или са глупави, или се опитват да забравят нещо."

"...Спомняш ли си понякога за нас?
- Не бе нужно да си спомням. Аз никога нищо не съм забравял."

"Боли толкова много на раздяла, защото душите ни са свързани. Може би винаги са били свързани. Може би сме живели хиляда живота преди този и във всеки от тях сме се намирали отново и отново. И може би всеки път сме били принудени да се разделим по същите причини. ... И аз знам, че във всеки мой живот аз съм те търсил. Не някоя като теб, а теб, защото твоята и моята душа трябва да бъдат винаги заедно. "

"Спри да мислиш за това, което аз искам, това, което той иска, какво искат родителите ти. Какво искаш ти?"

"Не можеш да живееш живота си за другите хора. Ти трябва да направиш това, което е правилно за теб, дори и да нараниш някои хора, които обичаш."


2.  "Вината в нашите звезди'' - Дж. Грийн

" На този свят има само едно нещо, което е по-гадно от това да умреш от рак, когато си на шестнайсет, и то е да имаш дете, което умира от рак."

" Понякога четеш някоя книга и тя те изпълва с такова едно странно божествено чувство, че накрая стигаш до убеждението, че разбитият на парчета свят никога няма да върне целостта си, докато всяко живо човешко същество не прочете тази книга."


"Разказахме историята от смешната й страна. Убедена съм, че човек има избор по какъв начин да разказва тъжните истории, и ние избрахме смешния."
 
" Скръбта не променя хората. А разкрива същността им."

" Нямаш право на избор дали да бъдеш наранен - сам можеш да избереш единствено кой да те нарани."


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang