сряда, 29 април 2015 г.

Любими цитати от любими книги

Любими цитати от любими книги - Част 4

Няма как да не споделя цитати на една от любимите ми поредици, въпреки че цитатите от Пърси са повече комични, но както и да е. 

 "Пърси Джаксън и боговете на Олимп" - Р.Р.

-"Похитителят на мълнии"

" - Ъъъ... А какво точно си?
  - Сега това няма значение.
  - Ама ако от кръста надолу приятелят ми е магаре."

"Хрумна ми една идея - глупава, ама идея."

"Лесно му беше на него. Зевс искаше да убие мен."

" - Страхотно - измърморих аз - Значи  вече двама върховни богове желаят смъртта ми."

" - Не знам какво ще направи майка ми. Но аз ще бъда с теб.
  - Защо?
  - Защото си ми приятел, водорасляк! Други тъпи въпроси?" 

" - Действа само на диви животни.
  - Значи ще подейства само на Пърси - обади се Анабет."

"Бях сигурен, че я оставах в добри ръце. Нейните собствени."

- "Морето на чудовищата"

"....вече сме свързани един с друг. И ако умра....
 - Аха, ясно. Аз също ще умра.
 - Е, може и да оживееш. Но ще бъдеш като ряпа. "

" Скъпи ми братовчеде, ако през тези хилядолетия съм научил нещо, то е, че е невъзможно да обърнеш гръб на роднините си, колкото и да се изкушаваш заради поразиите им. Няма значение дали те мразят, посрамват  или  просто не оценяват гениалността ти, че си създал интернет...."

" О, понички! - кимна ентусиазирано Тайсън. - Веднага ще изляза да потърся понички в блатата. - измъкна се навън и след миг го чух как вика - Хей, понички, къде сте?"

" - Пърси, знаеш ли на кого ми приличаш най-много? На Талия. Толкова си приличате, че чак ми става страшно. Или щяхте да сте първи приятели, или да се избиете."

- "Проклятието на титана"

"-Не говори така! - сепна се Гроувър. - Не стига, че Анабет изчезна, а сега и Бианка... Няма да го понеса, ако...,- той заподсмърча. - Мислиш ли, че ще си намеря друг най-добър приятел?


"... поеми към смъртта си.
- Бъркаш нещо - пристъпих напред. -  Никой от нас няма намерение да умира."


"..страх ги е от теб. Не са доволни, че тя - посочи Талия - още не те е убила.
- Понякога се изкушавам да го  направя - призна Талия. - Но не, благодаря. Той ми е приятел."


"- Арес - прекъсна го Посейдон, - те са велики герои. Няма да позволя да изпепелиш сина ми.
- Нито пък дъщеря ми - изръмжа Зевс ...."


"..... най-големият ти недостатък е верността ти, Пърси. Не усещаш кога трябва да се примириш, че някой от близките ти е загубен. Готов си да пожертваш света, за да спасиш приятел."


- "Битката за Лабиринта"

"- Коя е столицата на .... България?
Анабет се намръщи. Настръхнах - кой би могъл да знае отговора на този въпрос?
- София - отговори тя. - Но..."


" Не бива да чакате някой друг,бил той и бог, да го направи вместо вас."

"Не е зле от време на време човек да се връща към детството."


"....Нещо ми се пооправи настроението и реших да поговоря с теб. Ти винаги успяваш да ме ядосаш."

"Беше ми приятно да бъде с нея, но едновременно с това и страдах, а още по-силно страдах и когато не бях с нея."

- "Последният олимпиец"

"...все някакъв меч щеше да ме съсече. А аз определено предпочитах да си остана цял-целеничък."


" ти ги събра тук Пърси. Ти си техния водач."


"-Толкова си ужасен понякога.
- Когато съм прав?"

"- ...Имам идея.
-О! Колко мразя идеите ти..."

"Светът се разпадаше, а единственото, което имаше значение за мен, беше, че е жива."

"Това е то - появиш ли се с армия от зомбита, за да спасиш останалите, изведнъж ставаш всеобщ любимец."

4 коментара:

  1. Първата поредица, в която се влюбих. Толкова е хубаво да си припомниш нещата.Супер цитати си подбрала ^_^

    ОтговорИзтриване
  2. Не съм чела поредицата, но цитатите, които си избрала са невероятни и доста забавни. Дори само като ги прочетох ми се иска да започна първата книга. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Избрала и невероятни цитати, как да не обичаш поредицата.

    ОтговорИзтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang