събота, 28 март 2015 г.

Book Tag

Book Tag - 3 


Идеята ми хареса (видях я от - http://justonebooklover.blogspot.com/ - впрочем мерси за идеята и дано не се сърдиш, че аз се пробвах) и реших и аз да се опитам нарочно сложих любими мой герои да видим кой не го харесвам чак толкова много.

1. И се почва - Димитрий ( "Академия за вампири" - Р.Мийд), Еди ("Академия за вампири", "Кръвни връзки" - Р. Мийд), Джон ("Аз съм номер четири" - П.Лор). 
- Джон соли но ще летиш, но пък все пак си извънземен, за това има шанс да оцелееш. Късмет! 
- Димка харесвам те, но ще ти дам само една целувка.
- Еди ти си моят бъдеш съпруг, за това моя на сватбата ни да няма никакви стриоги. 


2. Джейс ("Реликвите на смъртните " - К.Клеър), Пърси ("Пърси  Джаксън и боговете на Олимп" - Р.Риъдър), Гейл ("Игрите на глада"  - С.Колинс) - мхм трудничко.
- Гейл любов моя, ще те заболи, но теб ще бутна от скалата.
- Пърси - ох как ми се искаше двамата с теб да сме под венчилото, но няма как ще се задоволя сама с целувката.
- Джейс какво да те правя теб освен да се оженя за теб, но не искам никакви демони и тем подобни е може поне един за да не ти е скучно. 

3. Хари ("Хари Потър" - Дж. К. Роулинг), Фор ("Дивергенти" - В.Рот", Пийта ("Игрите на глада" - С.Колинс ) - лесна работа.
- Пийта ти си фърчиш, никога не съм те харесвала особено
- Фор за теб си е целувката
- Хари, ох Хари ти винаги си ми бил слабост. Естествено, че за теб ще се оженя.

4. Деймън ("Лукс"Дж. Л. А.), Уил ("Адските устройства" - К.Клеър), Огъстъс ("Вината в нашите звезди" - Дж. Грийн ) - не защо на мен.
- Огъстъс обичам те, но ще те бутна ти така и иначе си умираш (това е малко кръвосърдечно нали?)
- Деймън, много ама много те обичам, но само ще те целуна така ще е по-добре и за двамата ни не искам всичко вкъщи да изгори.
- Уил е какво да кажа, теб не просто те обичам, аз те обожавам, Просто няма вариант, в която просто да те целуна, а не дай Боже убия. 


5. Гидиън ("Скъпоценни камъни " - К.Гир) Соло ("Изола" - И.Абеди), Саймън ("Реликвите на смъртните" - К.Клеър) - егати лесното.
- Соло харесвам те, но това е проблема само те харесвам за това ти ще разбереш какво е да летиш. 
- Саймън и ти не си ми от най-големите любимци, но все пак няма и да имам нищо против да те целуна - а не няма да поема риска да ядосам Изабел, млада съм да умирам. 
- Гидиън теб си те обичам толкова много, че просто не знам - има идея за перфектно място за медения ни месец - в миналото.

6. Зед и  Хав ("Савант" - Дж. Стърлинг), Холдър ("Без Хоуп" - К.Хувър), защо Боже защо ме мразиш?
- Хав, не мога да повярвам, че го правя, но теб ще те хвърля, обаче има добра новина ако си развиеш телекинезата, може и да оцелееш, моя тренирай.
- Зед с теб ще се задоволя само с целувка, все пак не искам да те разделям със сродната ти душа - Скай голяма си късметлийка. 
- Холдър с теб ще се оженим и цял живот ще ставаме рано рано да бягаме.  


7. Джем (Адските устройства" - К.Клеър), Рон ("Хари Потър"- Дж.К. Р.), Ейдриън ("Академия за вампири", "Кривни връзки" - Р.Мийд) -  добре, че е лесно.
- Джем какво да кажа не те харесвам още от началото, знаех, че по някакъв начин ще попречиш на Уил и Теса, за това ще те бутна от скалата, без особено съжаление.
- Рон, ох мили Рон съдбата ни е дала само една целувка, какво да се прави.
- Ейдриън, слава на всички Божества, че мога да се оженя за теб, иначе не знам как щях да го преживея.  

Не беше никак лесно, но все пак имах късмет, ако ми се беше паднало Ейдриън, Уил и Гидиън какво щях да правя, не ми се мисли. 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang