вторник, 24 март 2015 г.

Book Tag

Book Tag - 1


  1. Първата ви книга - честно казано не помня коя е. Но ясно си спомням с коя книга се запалих по четенето - "Хари Потър и философския камък" - Дж. К. Роулинг.
  2. Евтина книга - най - евтината която имам е "Тетрадката" - Н.Спаркс, която е от 9лв.
  3. Скъпа книга - "Хари Потър и даровете на смъртта" - Дж. К. Роулинг. За нея се одрусах много 29.90, добре де родителите ми се одрусаха.
  4. Книга с главен герой момче/мъж - Пърси от  поредица  "Пърси Джаксън" - Р.Риъдър. Обожавам тази поредица. Освен всичко друго в нея митологичните препратки са верни (това ми спечели похвала от госпожата по литература)
  5. Книга с главен герой момиче/жена - такива са повечето книги който съм чела. Но все пак: Клеъри, Теса от "Реликвите на смъртните", "Адските устройства" - К.Клеър
  6. Книга, която сте я прочели набързо - това ми е личен рекорд "Скай" - Дж.Стърлинг за един следобед (от около 14:00 до 20:30)
  7. Книга, която сте прочели бавно - не помня. Когато почна една книга и ако ми хареса доста, нещо в мен не може да се удържи и винаги се връща при нея (книгата), но все пак книгата, която съм прочела най-бавно е "Огнено сърце" - книга 4 от "Кръвни връзки" - Р.Мийд. Занаятих се, оставих си около 20 страници и спрях да чета докато не излезе следващата. Чаках около половин година.
  8. Книга с красива корица - много ми харесват кориците на поредиците: "Савант" и "Реликвите на смъртните"
  9. Книга с грозна корица - изобщо не ми харесва кориците на поредицата "Скъпоценни камъни" - К.Гир. Толкова хубави книги, а с толкова грозни корици.
  10. Книга, в което действие се развива в България - ужас нищо не ми идва на ум.
  11. Книга, в която действието се развива в чужбина - "Феникс" -Дж. Стърлинг - Лондон
  12. Тънка книга - "Нещата на които не ни учат в училище"
  13. Дебела книга - "Зазоряване" - С.Майър 
  14. Художествена литература - "Тютюн" - Д.Димов
  15. Нехудожествена литература - нямам такива
  16. Романтична книга - "Красиво начало" - К.Лорен
  17. Криминална книга - не съм чела такава (в скоро време ще махна този пропуск)
  18. Книга, която ви прави щастливи - "Множество Катрини" - Дж.Грийн
  19. Книга, която ви натъжава - "Вината в нашите звезди" - Дж. Грийн.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang